Cessna 182 Ready to fly model

• Topicstarter Topicstarter j.heidinga
  • Startdatum Startdatum
J

j.heidinga

Guest
Hallo,

Af en toe kom ik wel eens een website tegen waar je complete setjes kan krijgen vliegtuigje zender etc etc voor zo rond de €150,-

Aangezien het mij wel eens leuk lijkt om hier in het park te gaan vliegen en het dus absoluut niet mijn bedoeling is om deze tak van de hobby serieus te gaan beoefenen omdat ik al zeer aktief ben met rc boten en 1/6 rijden.

Maar wat zijn de ervaring met deze toestellen, is dit gewoon weggegooid geld of is het zoals ik het ga gebruiken best wel leuk. En kun je met dit soort pakketjes ook zelf wat leren vliegen want heb weinig zin om naar nog een club te gaan.

Het gaat om het volgende pakket Cessna 182 je kan hem vinden op http://www.amersfoortairport.com/ en kijk dan even bij ready to fly.

Hoor graag jullie idee hier over.

Mvg Jelle

Hallo,

Of je nu met deze tak van de modelbouw serieus wilt mee beginnen, of niet... Volgens mij koop je beter geen volledig pakket. Koop gewoon een trainer, zender, ... (alles wat je nodig hebt) afzonderlijk. Ik ben ook nog maar een beginner, maar ik denk wel dat de meesten dit zullen beamen. Je zou toch bv enkele keren naar een club moeten gaan voor info, en voor de eerste lessen in het vliegen. Daarna kun je nog zien, of je in een club gaat, of je verder gaat op je eentje hé... Als je zelf probeert te leren vliegen, heb je 95% kans dat je crasht!
Dit is een goede trainer: CARDINAL van Robbe. Daarmee vlieg ik ook. Accu: 2400 mAh.
Mss kun je je zender waarmee je je boten bestuurt gebruiken. Wel minstens 3 kanalen nodig. Ik weet niet hoeveel er voor boten nodig zijn...

Grtz

Back