Over eigenwijs gesproken :?
Vandaag met vrienden, toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken.
Gisteravond zoals in het draadje omschreven, mijn vleugel gerepareerd.
Ik kon het gewoon niet laten, om het toch nog een keertje te proberen met mijn cessna 182.
Eerst gezorgd dat de afstellingen perfect stonden, om zo nog meer problemen te voorkomen.
Zo gezegd zo gedaan......een vriend van mij gooide hem omhoog................en JA HOOR HIJ VLOOG, EN GOED OOK :!: :!:
Hoogte maken en vliegen maar, het ging goed, het ging zelfs super goed.
Na 2 minuten van links naar rechts vliegen ....HOPPA een looping en zonder brokken.
Het leek wel of ik nu alles mee had, wat er gisteren mis ging, ging vandaag goed.
WAT IS DIT GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF ZEGGGGG :wink:
Maar nu het landen nog.......dat ging een stuk minder omdat de adreline door mijn lichaam vloog.
Hij landen niet zoals het hoorde, maar totaal geen schade, helemaal niks.
Na bijgekomen te zijn van mijn eerste vlucht, en ontzettend blij :lol: en gelukkig te zijn, was ik weer klaar voor een nieuwe vlucht.
Ook nu ging het weer perfect en weer een looping en weer rollen, niet te geloven het lukte en lukte en lukte :arrow: :arrow: :lol:
Maar nu vloog hij ver van mij vandaan en had ik hem niet zo goed onder controle.
Hij kwam op zijn zij terecht, en ditmaal brak hij niet op de vleugel, want die is na de reparatie ontzettend sterk....nee hij brak zal maar zeggen bij het voorraam van het vliegtuig.... :cry:
Maar ik heb gevlogen en heb nu behoorlijk door hoe alles werkt...echt FANTASTISCHE :!:
Dus vanavond maar weer lijmen en morgen maar weer vliegen.
Het heeft mij tot nu toe 18 euro meer gekost, door de brokke die er waren gemaakt.....maar betaal je daar ook een instructeur van :?:
Nee, dat is een stuk duurder.
En mensen voordat het word gezegd, ik ben weze vliegen waar totaal geen mensen in de buurt waren en ook niet bij huizen in de buurt.
Misschien kost het je iets meer, maar ik leer het mijzelf nu wel aan. (eigenwijs hé maar wel leuk)
De volgende opdracht van mij, is om te proberen rustig te landen.
Ik wou het jullie gewoon even laten weten, wat er vandaag is gebeurd met mij en de cessna 182.
JA IK BEN VERSLAAFD AAN HET MODELVLIEGEN :wink: