Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en terug in het leven geroepen...
ik heb net op ebay een cessna 182 van skyartec gekocht (lipo versie)
ikzelf heb wel al ervaring (volledig van mezelf/sim/forums geleerd) met nitro vliegers (zie ook mijn bouwverslag van de corsair) maar wou toch een leuk vliegertje om bijv een flycam op te proberen...
Als je een iets kleinere prop monteert moet 3S Lipo wel goed gaan ... of een prop met meer spoed op 7,4V (zal iets inleveren in power) ... let er wel op dat je regelaar met LiPo's en eventueel meer stroom om moet kunnen gaan, anders is het snel over ...Heb sinds een week ook de Art-Tech Cessna 182 (brushed/2,4 Ghz/4 kanaals). ...
1 vraagje: zou eigenlijk wel iets langere vliegtijd willen hebben - kan ik er een 7,4 volt LIPO inzetten? Vlieg nu met een 9,6v Ni-mh accu, deze geeft echt meer dan genoeg vermogen. Ben een beetje bang dat 7,4v te weinig is en 11,1v te veel. ...
ik heb een parkzone mustang p51 net binnen,
ook nieuw op dit forum...
vanavond de test, na weken lang fms training...
grtz
@ probaco,
om welk foampie zou het eventueel gaan?
En ja voor dit formaat toestellen geldt wel hoe groter hoe beter en stabieler het vliegt.
Zeker met wat wind waar de 182 erg gevoelig voor is (liever geen wind zelfs).
Het zou om : BananaHobby - 4 CH Cessna 185 Aerobatic Radio Remote Control Electric RC Airplane RTF dit model gaan echter dan geen taildragger maar de 182, dus met een "normale" stuurwiel. Ook geen water-gevallen erbij. Dit is een meerprijs.
1500mm + 1,4kg evt met flaps te bestellen.