Cessna skyline/ Piper Arrow

Hallo,

Ik ben mijzelf al aant orrienteren voor aankomende winter om een nieuw vliegtuig te bouwen. Mijn voorkeur gaat uit naar de Cessna skyline of de Pipper Arow. Heeft iemand ervaring met deze twee vliegtuigen? Ik weet dat ut 2 verschilende modellen zijn, maar wel mooie dus.
Ik zou graag willen weten of het wel lekker vliegt etc.

groeten Nick

Laatst bewerkt:
Een beetje vage vraagstelling ... van de Cessna 182 Skylane zij "tig" verschillende bouwdozen of losse tekeningen en ARTF/RTF modellen te koop van onder de 1 m t/m over de 3 meter spanwijdte ... de Piper Arrow is wat zeldzamer o.a. Top Flite heeft een bouwdoos, maar er zullen er vast ook wel meer zijn ...

maar zonder concrete modellen is vergelijken/advies erg moeilijk ...

De Piper Arrow kan ik niets over zeggen, wel over de Cessna. Het hangt er een beetje vanaf welke Cessna je neemt en hoe je e.e.a. afbouwt. Als je tijdens het bouwen een beetje op het gewicht let, is een Cessna een goedmoedige vlieger.

Ik heb zelf een Top Flite Cessna gebouwd en die vliegt heel vriendelijk, bijna als een trainer. Ik heb ook gevlogen met een CMPro Cessna (CMPro = halve kilo te zwaar) en dat was een etterbakje.

Arrow

Ik heb flink lopen zoeken en heb verschillende reviews gevonden en zelfs een filmpje. Het gaat om de bouwdoos van topflite! Het is een gold edition doos en ziet er egt super uit!!

bedankt alvast voor jullie hulp!!!

groeten Nick

Back