cessna sports 206t met mustang p-51

Hallo,

Heb in een wilde bui een cessna sports 206 brushless gekocht en ben nu op zoek naar mensen met ervaring ermee.
Weet had eerst moeten vragen en dan kopen maar was een aanbod die ik niet kon weerstaan ;)
Ik vraag me eigenlijk af of dit een groot verschil is met de cessna 182 elektro ?
Heb reeds al veel gezocht en over het 206 model is er weinig te vinden :oops:

Heb deze ook gekocht met het gedacht hij is wat kleiner dan me bixler en kan ik gemakkelijker hier in de buurt eens meevliegen ,al heb ik intussen gezien dat er ook dat hij niet veel kleiner is .
Moet nog geleverd worden zullen wel zien dan ;)

Laatst bewerkt:
Hallo,

Weet had eerst moeten vragen en dan kopen maar was een aanbod die ik niet kon weerstaan ;)
.............Heb deze ook gekocht met het gedacht hij is wat kleiner dan me bixler en kan ik gemakkelijker hier in de buurt eens meevliegen

Speelgoed is altijd al goedkoper geweest .

En groter is makkelijker te vliegen , niet kleiner .

Windstille dagen zijn er niet veel paar jaar voor een schuimpje van 1 meter . ;)

Mvg Johan

Speelgoed is altijd al goedkoper geweest .

En groter is makkelijker te vliegen , niet kleiner .

Windstille dagen zijn er niet veel paar jaar voor een schuimpje van 1 meter . ;)

Mvg Johan

Uhm, das maar speelgoed ?
Kost meer dan me bixler en mag er dan niks van wind zijn om daar mee te vliegen ?

Kom op heren .
Ik heb hier zelf de jpower versie van dat tuigje met een vergrote fietsbel ervoor en die weegt ook geen drol .
Maar er is best met overtuiging mee te vliegen .
Dat tuigje zal het best doen met de accu welke motor er in zit staat er niet bij maar het zou een brushless zijn .
Dat moet op 2s best te vliegen zijn .

Of het geschikt voor een beginner is dat weet ik niet ,de mijne is van gewoon schuim .
Maar het kan best wat hebben .
En vliegt vast wel leuk .

@ Wiebe:zit inderdaad een brushless 1550 kv motor in op 2s 1300Mah.

Heb hem net ontvangen en samengesteld :D
Nu nog even wachten achter iets minder wind en we zullen dan eens proberen en laten weten hoe het afgelopen is .
Ben zeker geen ervaren vlieger maar ken wel iemand met ervaring en zal zien mss dat hij hem anders eerst eens invliegt ;)
Filmpje komt .

Dat ging prima geen raket met die wind maar elke vlucht die geen rep nadien nodig heeft is ok .
Wel zou ik hem iets meer down trimmen volgens mij.
Of proberen het zwaartepunt iets meer naar voren te krijgen .
Dat idee kreeg ik bij het zien vd beelden .

Dat ging prima geen raket met die wind maar elke vlucht die geen rep nadien nodig heeft is ok .
Wel zou ik hem iets meer down trimmen volgens mij.
Of proberen het zwaartepunt iets meer naar voren te krijgen .
Dat idee kreeg ik bij het zien vd beelden .

Merci ;)

En moet inderdaad nog iets bij gaan trimmen maar met die wind was het nogal moeilijk om hem zelf rustig te laten vliegen .
Volgens handleiding zou me cg juist zijn zelfs een heel klein beetje neus zwaar.
Vandaag ziet het er beter uit om eens nog de kleine dingen eruit te trimmen :D

Was weeral veel wind vandaag maar toch maar de cessna meegenomen ;)

Aan ieder die zegt dat hij bij enkel windstil vliegt :snipersmile:
Kan zeker gevlogen worden met wind ,en landen gaat ook :D

Gewoon mee gaan vliegen, zal waarsch. niet veel mis mee zijn. Ik heb vandaag gevlogen met deze:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Cessna 182 RTF w/ ESC, Motor and Servos Plug-and-Fly Deluxe Version

Wind vandaag tussen 2 en 3 en dat ging prima. Hij vliegt overigens best snel. Nu ben ik niet echt een ervaren vlieger, maar een beetje wind kan hij best hebben. Die van jou heeft bijna zelfde gewicht/span.

Succes.

Freek

Valt inderdaad om mee te vliegen in de wind:D
En de uwe is inderdaad vergelijkbaar ,maar die van u is een 182 deluxe dus met de extra flaps en met de 3s lipo volgens dat ik zie.
De mijne is geleverd met de 2s en zou eens moeten zoeken of het mogelijk is met een 3s te vliegen ,want veel is er precies niet geweten over de 206t:(

Back