Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb iets vrij simpel gemaakt , een verstekbakje van de Gamma , een oude vouwmeter en 2 deur dopjes ( kostprijs +/- 10 € compleet ) Bekijk bijlage 244511
Is wel enkel bruikbaar voor een Dlg maar niet groot , niks bewegende delen en gemakkelijk mee te nemen .
grtjs Blitske
Yep, had ik ook op mijn snipe. Enige probleem is dwarsbalans. Die hoeft bij een Dlg niet perfect te zijn. En als ie dat niet is, werkt dit niet goed.ik had het nog eenvoudiger opgelost. De vleugel is met twee schroeven vast gemaakt. Tussen de schroeven had ik een dun draadje vast 'geschroeft'. Dus om een schroefje wikkelen, dat schroefje vast draaien. Dan hetzelfde bij het andere schroefje, alleen dan even uitkijken want je draait of het draadje losser, of vaster. Dat is even pielen. Dan een het draadje door een paperclip halen. Als je dan op de bovenkant streepjes zet met afstanden kan je het netjes aflezen. Als je een foto wil kan ik die vanavond wel even maken.
Yep, had ik ook op mijn snipe. Enige probleem is dwarsbalans. Die hoeft bij een Dlg niet perfect te zijn. En als ie dat niet is, werkt dit niet goed.
Als je een vast cg hebt, kun je ook overdwars een draadje vastmaken. Dan heb je dat probleem niet. Moet je wel twee gaatjes in je vleugels schroeven. Aouch. Ik heb het wel gedaan.
Zoiets valt bij mij wel in de categorie Oplossing zoekt probleem