Robbie TPC
Forum veteraan
In verband met de vele reacties op het chassis van de General Lee zal ik op deze topic wat uitleg geven hoe je vrij makkelijk nieuw plaatwerk kan maken om de wielbasis van een 1:10 brandstof of electro auto aan te passen.
Stap 1 : Een body, bv de Charger van HPI Savage. (andere Savage body is ook mogelijk)
Stap 2 : Een donor auto, bv een Carson, HPI, of Kyosho. Ik zou een auto nemen waar genoeg onderdelen van zijn en die tunning mogelijkheden heeft zoals verbreden of versmallen van de spoor breedte.
Stap 3 : gereedschap, dit zijn de spullen die ik gebruik,
En een boormachine is ook erg handig.
EDIT:
Stap 4 : voordat je aan de tekening gaat beginnen moet je kijken wat de wielbasis (wielbasis = afstand tussen de voor en achterassen) is van de donor auto, de wielbasis van de donor auto heb ik op de originele bodemplaat gemarkeerd met twee witte lijnen,
Stap 5 : Tekening maken van de bodemplaat,
Tekening uitleg,

Wordt vervolgd...
Stap 1 : Een body, bv de Charger van HPI Savage. (andere Savage body is ook mogelijk)
Stap 2 : Een donor auto, bv een Carson, HPI, of Kyosho. Ik zou een auto nemen waar genoeg onderdelen van zijn en die tunning mogelijkheden heeft zoals verbreden of versmallen van de spoor breedte.
Stap 3 : gereedschap, dit zijn de spullen die ik gebruik,

En een boormachine is ook erg handig.
EDIT:
Stap 4 : voordat je aan de tekening gaat beginnen moet je kijken wat de wielbasis (wielbasis = afstand tussen de voor en achterassen) is van de donor auto, de wielbasis van de donor auto heb ik op de originele bodemplaat gemarkeerd met twee witte lijnen,

Stap 5 : Tekening maken van de bodemplaat,

Tekening uitleg,

Wordt vervolgd...
Laatst bewerkt: