Cheap Ass Bungee Launcher is dat mogelijk? Ja, nu met foto's

• Topicstarter Topicstarter MeX101
  • Startdatum Startdatum
M

MeX101

Guest
Ik heb hier "Hobby King Silicon Rubber Bungee Cord (10m)" liggen en wil een bungee gaan maken. Het moet simpel zijn en niet zo'n super groot ding wat je wel eens ziet. Het is voor een freewing f-35 wie heeft een tutorial of tips voor zoiets?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de links maar het was niet helemaal wat ik zocht. Ik heb er maar zelf een gemaakt van wat spullen die ik had liggen heb dit model bungee launcher nog niet eerder op het internet gezien maar doet wel zijn ding

2 epoxy platen
23 schroeven
3 washers
stuk bezem steel
1 veer

Moet alleen nog 2 ankers hebben voor in de grond, heb de edf al voorzien van een carbon trekhaak. Hopen dat het goed gaat :)

Zo, dat klinkt high tech. 8-) Ik dacht dat het "cheap ass", simpel en goedkoop moest. ;)

Je bedoelt dat sarcastisch? De launcher heeft €0.00 gekost buiten de bungee om van €3.00 en 2 haringen die ik nog moet aanschaffen.

Carbon plaatje had ik nog liggen :)

Ik zal zo ff foto's maken, de launcher is nog niet af want er moet nog een gat in voor de haring

IMG_7756.jpg

IMG_7757.jpg

IMG_7758.jpg

IMG_7759.jpg

Ben je niet bang dat die ring er zo spontaan af kan schieten,ik zou dit nooit zo proberen .

Gr Imre

Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het is een bewezen concept. En doordat de bungee spanning uitoefent op de ring zal hij er ook niet gemakkelijk vanaf schuiven.

Back