Chielio stelt zich voor !

Hallo allemaal.

Ik lees al enkele dagen mee, en dacht, laat ik me dan ook maar eens voorstellen.

Ben Chiel, 26 jaar en komende uit het mooie en rustige Varsseveld. Ik zit al een tijd (een jaar of 2) te denken om met deze hobby te beginnen.

Hoe en wat weet ik niet, maar dan zal ik eerst al het leesvoer hier op het forum eens doorspitten.

Ik ben er nog niet uit, of ik wil vliegen met vleugels, of met wieken :rolleyes:

Aangezien er een pak sneeuw ligt, ben ik op zoek naar een zender. Zelf zat ik te denken aan een 2e hands DX6i. Lees er enkel positieve dingen over, een aangezien het een goede zender is, en binnen mijn budget past. Als het goed is, kan ik deze ook gebruiken om et simmen, en de software heb ik al gedown..... euh gekocht.

Gelukkig zit er hier in het dorp ook een fanatieke vlieger, en zal bij hem eens gaan kijken, hij zal vast tips hebben.

Gr,
Chiel(io)

Laatst bewerkt:
Welkom in de RC club!!

die zender is zeker niet slecht!
Plankvliegen is leuk en ontspannend, en volgens mij de beste starters optie.
eens je de zender etc gewoon bent kan je dan overstappen op heli.
ik heb minstens 1,5 jaar stress gehad bij elke heli vlucht...
als je vliegtuig ergens hapert heb je nog de natuurlijke draagkracht om veilig te landen...

wat voor sim heb je voorzien? meesten vinden Phoenix de betere vr heli. zeker niet slecht vr planken ook niet...

hopelijk heb je e extra budgetje voorzien voor euh... "enthousiaste landingen" ;-)

Dank je voor het warme welkom.

Ik heb inderdaad de Phoenix, maar weet niet precies welke versie. Ik moet hem nog uitpakken.

Mijn vriendin weet het nog niet, maar haar 13e maand is voor ikke haha. Moet inderdaad wel iets hebben, wat stevig genoeg is om een "hardere" landing te kunnen hebben.
Het eerste hoeft niet perse mooi te zijn, wel makkelijk en degelijk.

Of met wieken? :-?
Ga je met een windmolen vliegen dan? haha

Back