China verbiedt airmail van lipo's

Wat betaalde je aan verzendkosten? Want dat moet ook leuk schelen, daarmee haal je denk ik een deel van het prijsverschil weer terug.

Ik heb géén packs besteld , juist maar gekeken wat de onkosten zijn...
Voor het genoemde pack uit Hong-Kong te laten komen betaal je zeg maar 20 dollar ( VOOR 1 Pack ) dus drie packs 60 dollar >>>> anders heb je zeker de douane aan je been:rolleyes:
Voor dezelfde packs via DE Warehouse betaal je voor verzending van 3 packs een 10 dollar.>>>> totaal bedrag voor drie packs ongeveer 280 dollar
Uit Hong-Kong voor een bestelling van drie aparte packs totaalplaatje een 270 dollar
Besluit : verschil bestelling via DE Warehouse is slechts 10 dollar duurder dan uit China

Laatst bewerkt:
tot 3 kg betaal je vanuit duitsland naar Belgie 9.99 dollar

wat wel raar is dat op sommige accu's een groter verschil zit, dus is het altijd een beetje per pack vergelijken.

Dus ik kan geen lipo's met airmail bestellen?
Ja hoor, het ziet ernaar uit dat dat juist weer wél kan.
Maar, als wat jij nodig hebt ook in Hamburg in voorraad is, is het waarschijnlijk sneller om het daarvandaan te laten komen.
Ohnee, die verzonden om de een of andere reden niet naar België, sorry.

Lezen ... Heel dit topic en je weet hoe het zit ...

Het ziet er naar uit dat ze wel naar België versturen ... Alleen vermelden ze het niet.

Grtz Matanza

Hallo, FastLad is Europa. Het ging daar over HongKong (en die vier dagen bleek uiteindelijk Hamburg te zijn).
Alleen al het getraineer van TNT komt er vanuit Europa niet meer aan te pas.

het staat er toch gewoon tussen bij verzendopties als je iets in je mandje hebt

even uit een bestelling geknipt :

International (Registered) Air Mail 251-500g $12.12 237g left.
EMS Express to Belgium (MAX 1kg) $29.95 736g left.
Air Parcel (BELGIUM) 0g - 999g $24.22 736g left.
DPD-BE 4-7 Days 0-3kg (Germany to Belgium) $9.99 2736g left.

even uit een bestelling geknipt :
DPD-BE 4-7 Days 0-3kg (Germany to Belgium) $9.99 2736g left.

Hmmm bizar, heb 2 dagen geleden nog via de chat gevraagd of er wordt verstuurd vanuit Hamburg naar Belgium. Antwoord was nog steeds "nee" en kreeg ook gelijk "Sorry for the inconvenience caused" er achter...

Dus, wie probeert ? ;-)

groetjes,

Davy

Hmmm bizar, heb 2 dagen geleden nog via de chat gevraagd of er wordt verstuurd vanuit Hamburg naar Belgium. Antwoord was nog steeds "nee" en kreeg ook gelijk "Sorry for the inconvenience caused" er achter...

Dus, wie probeert ? ;-)

groetjes,

Davy

Idd, heb er dezelfde ervaringen mee, het is een blijft vreemd. 3w_Flyer zou het wel al succesvol gedaan hebben. :)

Grtz Matanza

je moet natuurlijk wel een artikel uit duitsland kiezen, anders gaat dat inderdaad niet

er staat dan (DE WAREHOUSE) achter het artikelomschrijving

Heren,

Ik heb gisteren even online met hobby city gechat.
Ze sturen tegenwoordig via de swiss post. zou geen probleem moeten
opleveren volgens een medewerker van de online support.

Als er andere berichten zijn hoor ik het graag.

groet Frank

tja dat is afwachten, zwitserland ligt ook niet in de Europese unie, dus alles wat vanuit zwitserland komt is ook onderhevig aan douane.

verder heb ik begin mei die mini swift besteld met 3 kleine 800 mah lipo's erbij, zelfs die zijn achter gehouden en vorige week pas via singapore verstuurd naar ....

tracking heb ik vandaag aangekregen en volgens tracking zou hij op 8/6 aan de airline overgedragen zijn, nu afwachten waar het pakket land en hoe het tot België komt.

ik heb maandag 2 lipo's besteld bij hobbyking duitsland, dinsdag om 14 u thuis geleverd in Gent Belgie

Back