Chinese postbodes? nee dankje!

om over belgie nog mar te zwijgen :P

heb je onze turbo banden in de distributiecentra wel is zien draaien?

zijn net schredders.

Daarom zit er altijd zoveel bubbeltjes schuim omheen :D dacht al.

Wel ziek dat ze zo met de spullen omgaan. Ik bestel toch maar geen kerstballen via internet dit jaar. :lol:

Doet me denken aan die keer dat ik een pakketje, met daarin o.a. een body, bij het distributiecentrum van Selektvracht ging ophalen.

Ik: "Hallo, ik kom mijn pakketje ophalen"
SV: "Oh, die wagen is net terug en nog niet gelost. Loop er maar even heen, dan haalt de chauffeur je pakje er wel even uit"
Ik: "Hallo, als het goed is ligt mijn pakketje nog bij in de wagen"
SV: "Oh ja, die ligt helemaal voorin, wacht maar even"
De chauffeur doet de achterdeur open en loopt over de pakketten heen naar de voorkant van de wagen, gooit een paar dozen aan de kant, haalt mijn pakket er tussenuit, loopt weer over de dozen heen terug en overhandigt mij mijn pakket.

Je kunt wel nagaan dat ik eenmaal buiten de doos direct heb opengemaakt en gecontroleerd. Gelukkig was alles nog heel.
Dus als er voetstappen op je pakketje staan, weet je nu hoe dat komt.

Laatst bewerkt:
tsja. die wagens zitten tot de nok toe vol gepropt met spullen. en de chauffeurs vooral in belgie hebben ze daar een handje van staan niet bekend als superzuinig.

Zo ook een stereo box ala 28kg compleet in gruzelementen... uiteindelijk wel keurig gedekt door tnt maar toch.

Gestoord,

BTW,ik bestel mijn schoolboeken zo'n 300€ bij elkaar.
ik was op vakantie en de buren zouden opletten een post uit de bus pakken etc.
komen we terug van vakantie,zegt onze buurman: een turkse/marokkaanse postbode legde het pakket bij de achterdeur,omdat we niet thuis waren.
mijn buurman ff gewoon in de achtertuin kijken,en ziet het pakket.
neemt het mee naar binnen,10 minuten later: Een wolkbreuk,regen regen en nogeens regen!

Wel geluk gehad dus,
alleen de nederlandse postbodes deugen ook niet

Gr. Dezzel

komen we terug van vakantie,zegt onze buurman: een turkse/marokkaanse postbode legde het pakket bij de achterdeur,omdat we niet thuis waren.

Nu wel opletten dat dit geen racisme-topic wordt he. :) Ik weet niet hoe je het bedoelde, maar een Nederlandse of Belgische postbode had net hetzelfde gedaan.
Het spreekt voor zich dat de postbode in kwestie zeker niet de bedoeling had jouw schoolboeken naar de vaantjes te helpen. Hij wilde in feite maar ervoor zorgen dat jij je pakje (wat er ook in zat) snel had, zonder er nog een dag op te moeten wachten.

hetzelfde dat tnt 2 aflever pogingen doet.. de laatste keer dat dat gebeurde is lang geleden.

Back