Chinook Bouwpakket

Zijn er op de markt bouwpakketten ter beschikking voor een Chinook helicopter? Wat googlen en zoeken op deze site bracht mij op dit ogenblik nog niet verder dan een site waarop gewag werd gemaakt van een kennelijk Japans bouwpakket maar verdere info ontbrak en ook via google raakte ik niet echt wijzer?

Zijn er forumleden die van degelijke bouwpakketten op de hoogte zijn? Ik bedoel dan natuurlijk niet van die kleine modellen die men inclusief zender verkoopt maar echte bouwpakketten van schaalmodellen met een rotordiameter van ongeveer 1 meter of groter.

Laatst bewerkt:
Ik ben ook wel benieuwd naar een leuke grotere CH47 oid. Er was wel een bedrijf die met een testvlucht had gemaakt met een grote dubbelrotor heli maar die ben ik even kwijt nu......

Dan is deze van hirobo wellicht iets?
0406-904 Tandem 50scale CH-47 CHINOOK

Groeten, Wilbert

Wilbert,

bedankt voor de link, dat is idd. wat ik eigenlijk zoek (De Twinn-Rex lijkt mij net iets te klein). Ik moet wel zeggen dat ik versteld sta van de prijzen, ik had nu eenmaal niet goedkoop verwacht maar de prijzen die men terugvindt op internet zijn toch hoger dan de verwachtingen. Wel nog even verder verkenne want alles hangt natuurlijk af van de inhoud van het pakket.

Back