Ieder jaar organiseert de NLC op 2e kerstdag een werpmodellen wedstrijd op het Maldens vlak. Deze wedstrijd is niet alleen voor de clubleden, maar voor iedereen die even lekker van de frisse lucht en modelvliegtuigen wil genieten. Bij deze nodig ik dus iedereen die dit leest uit om mee te doen! (of te komen kijken)
De wedstrijd begint om 11.00u en om 14.00u gaan we richting de Zweef-In voor de prijsuitreiking (en een warme kop chocomelk of een biertje, op eigen kosten).
Heb je nog een chuck thuis liggen, stof deze dan maar af en kom 26 december gezellig naar Zweefvliegveld Malden. Mocht je geen chuck hebben, geen probleem: er is nog voldoende tijd om er eentje te bouwen ;-)
Oh ja, misschien nog even in het kort de wedstrijdregels:
1. HLG of DLG, beide is toegestaan (maar alleen vrije vlucht)
2. Er zijn geen rondetijden.
3. Iedere deelnemer kan 7 scorevluchten noteren. Voor een scorevlucht heb je twee pogingen, waarbij de langste tijd telt
4. De max voor een scorevlucht is 60 seconden
5. Een vlucht onder de 5 seconden mag opnieuw
6. Alle scorevluchten moeten gemaakt worden tussen 11.00u en 14.00u
7. Er zijn geen vaste tijdwaarnemers. Klokken moet onderling geregeld worden.
Zie ik jullie in Malden?
Groet,
Jurgen
De wedstrijd begint om 11.00u en om 14.00u gaan we richting de Zweef-In voor de prijsuitreiking (en een warme kop chocomelk of een biertje, op eigen kosten).
Heb je nog een chuck thuis liggen, stof deze dan maar af en kom 26 december gezellig naar Zweefvliegveld Malden. Mocht je geen chuck hebben, geen probleem: er is nog voldoende tijd om er eentje te bouwen ;-)
Oh ja, misschien nog even in het kort de wedstrijdregels:
1. HLG of DLG, beide is toegestaan (maar alleen vrije vlucht)
2. Er zijn geen rondetijden.
3. Iedere deelnemer kan 7 scorevluchten noteren. Voor een scorevlucht heb je twee pogingen, waarbij de langste tijd telt
4. De max voor een scorevlucht is 60 seconden
5. Een vlucht onder de 5 seconden mag opnieuw
6. Alle scorevluchten moeten gemaakt worden tussen 11.00u en 14.00u
7. Er zijn geen vaste tijdwaarnemers. Klokken moet onderling geregeld worden.
Zie ik jullie in Malden?
Groet,
Jurgen