Cinquecento Sporting Abarth kap 1:10

Discussie in 'Electro onroad' gestart door DennisK, 8 dec 2004.

1. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Eej,

Weet iemand hier op dit forum of er een Fiat Cinquecento (nieuwe fiat 500)
    kap in omloop is?

Liefst in de abarth uitvoering natuurlijk.

Voor een 1:10 schaal met als het kan ook geschikt voor een TA03R

2. lenny111

lenny111 Guest

TA 03 HEEFT 2 UITVOERINGEN EEN KORTEVERSIE EN EEN LANGE VERSIE DAT MOET JE eerst weten want als je de korte versie hebt heb je maar keuze uit 3 kappen je kunt dan een langere kuip bestellen en die kost 10 euro en dan kun je bijna alle 1:10 kappen erop monteren maar ik weet of er zo'n kap is die je graag wilt hebben

gr lennard

3. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Niemand meer een idee of zo'n kap in omloop is? :cry:

Zo'n verotte Slopel Agila en Deawoo Matiz maken ze kappen van maar een echte officiele rally auto en zelfs circuit racers maken ze V-domme geen kap :evil:

Zoiets dus. Beter gezegt, zo moet ie worden, sound install hoeft niet persee en die Turbo Intercooler ook niet :wink:

Dit is dus schaal 1:2 maar wil 1:10 :roll:

4. Vassago

Vassago

Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Als ik die auto zo zie denk ik dat een eventuele kap de aerodynamica en het stuurgedrag heeft van een baksteen. 8O

Dus je zult bij de merken moeten gaan kijken die geen race-kappen maken zoals b.v. Pro Line.

5. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Die baksteen ligt anders behoorlijk vast op de weg :mad: :)

Heb al gezocht naar deze body maar is niet te vinden. Al hoorde ik van de lokale RC handel dat ie gemaakt zou worden door carson binnenkort. kan me het eigenlijk niet voorstellen. Deze auto is in 1998 voor het laatst gemaakt dus zou raar zijn om er nu pas een body voor te maken.

6. Vassago

Vassago

Lid geworden:
    17 mrt 2004
    Het weggedrag van het 1:1 model zegt niets over het weggedrag van een 1:10 kap.
    Vergelijk alle populaire kappen met deze baksteen, dan denk ik dat het wel duidelijk is.

7. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Ik snap wel wat je bedoeld.

Heb zelf ook verschillende kappen en je merkt echt wel het verschil daartussen kwa wegligging. Dit moet gewoon een plezier kapje worden. Dus de eigenschappen maken me niet zoveel uit.

8. cooper

cooper

Lid geworden:
    17 okt 2003
    Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al z
    sorry dat ik je favo wagen misschien beledig maar het lijkt op een samengedrukte break... (gniffel gniffel)

als je 't maar mooi vindt natuurlijk !

9. DennisK

DennisK

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Dat brik is wel mn auto. :?

Maar dat is tuning voor echte mannen :wink:
    Lopend project is grotere motor met weer Met Turbo, Goed voor minimaal 140PK en als het mee zit 160. IPV de standaard 54PK

10. misschien een idee maak een klei model laat die goed drogen en daarna met polyester ofzo ander plastic er om heen buigen, zodat je de model in dat plastic krijgt iemand die ik ken heeft het eens gedaan :wink:

Deel Deze Pagina