circuit apeldoorn (ETS)

Heeft er iemand een idee wanneer de inschrijvingen van de ETS in apeldoorn open gaan en als daar plaats is om met de tent of met de camper te overnachten.
Hun site is niet bereikbaar dus daar kan ik geen info vinden

De site is plat wegens een virus die van de week ineens opsprong.

Camperen bij de baan is niet mogelijk, dus je zult een camping of hotel in de buurt moeten zoeken.

Heb je ook gereden met de F1?
Hoe ging het?

Grt,
Michael

Michael,

Vandaag even wat rondjes gemaakt met de F104, ging lekker, 20,8 zo snel had ik zelf nog niet gereden. Setup was redelijk standaard op de volgende zaken na:

* 30wt olie met rode veer
* soft T-Bar
* zilveren veren voor

Ik reed met de 32T Formula-motor en alleen einde rechte eind had ik iets meer snelheid, scheelt dus niet mega veel met de 21.5

Geachte lezers,

Website eruit door een hardnekkig "virusje " en mylaps lag eruit door storing in mylaps server heel Ned. lag eruit( volgens mij nu weer oke ).

Groeten

Michael,

Vandaag even wat rondjes gemaakt met de F104, ging lekker, 20,8 zo snel had ik zelf nog niet gereden. Setup was redelijk standaard op de volgende zaken na:

* 30wt olie met rode veer
* soft T-Bar
* zilveren veren voor

Ik reed met de 32T Formula-motor en alleen einde rechte eind had ik iets meer snelheid, scheelt dus niet mega veel met de 21.5

Mooi man!

Toevallig heb ik zelf vandaag ook even gereden met de ETS banden op de F104 bij Gouda.
Ging in het begin niet zo lekker maar naarmate de dag vorderde ging het steeds beter.
Heb wel een klein probleem met de stabiliteit op hoge snelheid en zelfs griprol in de kombocht na het rechte stuk.

Ik reed dezelfde setup behalve 40wt olie in de damper.

Grt,
Michael

Ik heb gisteren ook met de F1 gereden, helemaal conform ETS regels. Was de eerste keer met de auto op de AMCA en m'n snelste tijd was een 21.9. Eric zijn motor (32 turns Formula) ging inderdaad een stukje harder. Mijn idee was ook dat hij net iets sneller weg was uit de bochten.
Binnenkort nog maar even wat gaan testen.

Martijn

Met welke rollout is er met de 32t gereden? In Deventer zaten we zondag met de F103 rond een rollout van 60/61, best hoog (spur 93, pinion 31, banden 59-60), maar de motor werd niet heel warm. Wel leek de motor in een heat van 8 minuten de laatste twee minuten ietsje in te zakken.

Wel jammer trouwens dat de F104W niet wordt toegestaan tijdens de ETS....

Groet
Marcel

Laatst bewerkt:
Vandaag wederom gereden, een paar tienden minder snel, de 32T bleef gewoon 40 graden na 10 minuten, een ander reed met een 21.5 ETS motor, vertanding was 68/28....nog iets zwaardere verplaatsing;-) Temp ook op naar 70 graden

Die 32t kan een hoop hebben! Ben benieuwd wat de levensduur van de motor is met dergelijke verplaatsingen, hoewel de temperatuur inderdaad erg meevalt. In Deventer verplaatsen we tot nu toe tussen de 60 en 62, maar die baan is dan ook een stuk technischer. Houdt de motor met zwaardere verplaatsingen genoeg punch?

Marcel

Back