Cirrus (en andere zwevers) op de foto voor Phoenix Simulator

Even een vraagje, wil iemand foto's van z'n Cirrus maken voor mij (als het lukt ons allemaal).
Ik wil graag het verzoek bij Phoenix-RC doen om haar in de simulator op te nemen.
ik heb dit bericht dus bewust hier geplaatst omdat ik anders denk dat hij niet gezien zal worden.

Verder contact voor het verzenden van de foto's via PB aub.

Laatst bewerkt:
@Willem
Ik zal het hem vragen, de foto's moeten van een aantal aanzichten genomen worden namelijk, zie link hieronder.

@Harry
Bedankt voor de info, maar dat gaat niet werken, ik heb met ze gemailed en dit is deels wat ik van hen heb ontvangen, vandaar ook mijn vraag om foto's.

[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]If you own the model(s) you are requesting, and have a digital camera, then you can speed up the time taken for your request to be built by taking the images that our modelling team require yourself.[/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,serif][FONT=Calibri,sans-serif]Full instructions can be found here on our website: [/FONT][FONT=Calibri,sans-serif]www.phoenix-sim.com/technical_modelImages.htm[/FONT]
[/FONT]
PS. Mijn vraag is wel even beantwoord zo dacht ik.
Dit kan wat mij betreft verplaats worden naar Modelbouw software ik snap alleen niet hoe je dat doet.[FONT=Times New Roman,serif]
[/FONT]

Laatst bewerkt:
Aangezien ik ook een Cirrus heb zal ik een poging doen om 6 fotos te maken zoals beschreven is door Phoenix.
Ook heb ik nog een B4 die toegevoegd moet worden als hellingzwever:D:D
De keuze uit het aantal zwevers bij Phoenix is nog erg mager

De keuze uit het aantal zwevers bij Phoenix is nog erg mager

Precies, vandaar dat het me leuk lijkt om een stel vintage gliders te laten toevoegen :)
Het eerste nederlandse veldje zit er ook al in (Snoopey), geweldig!

PS. Topic titel aangepast
PS2. Hoe verkas ik dit topic naar modelbouw software?

Laatst bewerkt:
Back