Cirrus of Manderin?

Wat gewicht betreft ben ik op 2080 gram uitgekomen. Heb niet al teveel op het gewicht gelet, lijkt me redelijk overeen te komen met de gewichten die ik hier in het draadje tegenkwam. Ik heb er nog extra een losse BEC met diode in en 2x 3mmx1mm carbonstrip op en onder de staartboom. Dat heb ik ook gedaan bij mijn Topmodelcz Astra, kreeg hiermee meer responce van het hoogteroer en het cg kon flink naar achteren.

Mijn budget setup, bijna allemaal H.K.
Ail en flaps: Turnigy TGY-S712G Alloy Case Digital Slim Wing Servo
Rud en elev: TGY-306G Ultra Fast/High Torque MG Digital
Motor: Turnigy GliderDrive SK3 Competition Series - 3858 - 4.6 840kv
ESC: Hobbyking YEP 60A + backup BEC met diode
Spinner: Hyperspinner 38mm 5mm
Prop: Aeronaut 14x8
Lipo: Nanotech 3s 1800Mah 65/130C
Motor/prop combi trekt precies 45amp/500watt en daarmee vliegt de dame lekker vlot omhoog.

Volgende vluchten even kijken wat vliegtijden en stijgsnelheid zijn.

Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,
Ik kocht een Reichard Mandarin, voor de juiste balans is het beste om de servo's monteren in de staart of onder de vleugels? Mijn batterij is een LiPo 2200 3S...

dank u

Beter de servo's onder de vleugels. Weet niet of je met een 2200 accu weg komt. Ik bepaal altijd later wat voor accu er in móet ,voor de juiste balans

Beter de servo's onder de vleugels. Weet niet of je met een 2200 accu weg komt. Ik bepaal altijd later wat voor accu er in móet ,voor de juiste balans

Sommige mensen adviseren de invoering de servo's in de wachtrij om een meer nauwkeurige controle te krijgen ... hoe zit dit? Met de servo's onder de vleugel opdrachten zijn nauwkeurig? Heb je gebruikt de Bowden?

In verband met het gereed komen van mijn SuperStarlight als electrozwever gaat mijn Mandarin hoogstwaarschijnlijk in de verkoop. Eerst een beetje stilletjes, omdat ik hem eigenlijk nog niet echt kwijt wil ;)...

Als er hier iemand meeleest, stuur me een berichtje bij interesse.. Wie weet..

Nog even over nadenken Japie... 1 = geen :rolleyes:

een tegenvaller met transport naar een wedstrijd en je hoeft niet eens uit te pakken.... Als je je het kan veroorloven zou ik hem nog een poosje als reserve houden..

Bob

je hebt een foto te plaatsen op de manier waarop u de verticale roerbesturing bereikt?

Is dat duidelijk genoeg?

mandarin-2.jpg

Back