Cirtix Stock vraagje

Hallo afgelopen weekend eerste keer buiten gaan rijden met mijn tc.
Net zoals de hele winter heb ik mijn Cirtix gebruikt.
Maar plots is de deze afgeslagen en waren er 2 leds aan het blinken.
Zowel rood als oranje , auto had totaal geen vermogen meer.
Na het uit en aan schakelen deed ie het weer normaal.

Andere sensorkabels geprobeerd , lichter vertand , lipo gechecked.
Het lijkt er op dat ie in een soort veiligheid valt.

Heb de zoekfuctie al gebruikt maar vind niet gelijkaardigs.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

grtz
 
Ik heb ook een soortgelijk probleem gehad en toen bleek het sensorbordje in de motor de boosdoener, nu gaat ie weer als een speer....
 
Hebben er gisteren een andere regelaar opgesoldeerd en het probleem was verdwenen.
En ik heb het gevoel dat dit gebeurd als de regelaar warm begint te worden.
Als ik lichter ga vertanden komt het probleem later.
Heel vreemd
 
10.5 , met een ratio van 4.7.
78/33.

edit , heb wel juist gezien dat er stukje kabel bloot is.
Mss dat het probleem daar kan liggen ?
 
Ondanks dat een Cirtix tot 9.5T kan, denk ik dat 11.5 toch wel het maximum is. Afgelopen week ook met een 10.5 en Cirtix Per ongeluk met 4.24 ratio) een probleem gehad, sowieso zou ik nog iets lichter gaan vertanden aangezien het erop lijkt dat de Cirtix gewoon in de error schiet.
 
Bedankt voor de hulp.
Het is inderdaad zo , als ik lichter vertand blijft het probleem langer weg.
Indoor heb ik er geen problemen meegehad , maar misschien kan het te maken hebben dat we buiten (MRG Genk) een lang rechtstuk hebben en redelijk veel met vol gas rijden ?
 
Back
Top