click evo f3p depron indoor vliegtuig

ik heb een nieuwe click evo gekocht

alleen nu zat er geen bouw beschrijving bij

heb lopen zoeken op het internet maar kan niet echt een goede duidelijk beschrijving vinden

wie kan mijn helpen met de manual van de click evo

graag hoor ik van je

Hoi stevo bedankt deze had ik ook gevonden dan moet ik het daar mee doen wat ik alleen niet goed begrijp is waar plaat je de servo,s ik wil hem graag vliegen met twee servo,s voor de rolroeren

Laaste figuur uit 'dokument-393-3.pdf' geeft aan dat ie met 1 rolroerservo wordt uitgerust.

2 servo's kan, maar dan moet je zelf wat gaan aanpassen. Als de sleufjes voor de bevestiging van de rolroerhevels al gemaakt zijn wordt het wat lastiger (want die wijzen naar het midden)
Je zou de servo's met 2 zijdige tape aan de onderzijde van de vleugels kunnen bevestigen.

Aan de andere kant wordt ie dan wel weer wat zwaarder met 2 servo's. F3P modellen (behalve freestyle en aeromusical modellen) worden meestal met 1 rolroerservo uitgerust omwille van het extra gewicht.

bedankt voor alle reacties

het word me nu allemaal duidelijk hoe het komt

ik bouw hem dan ook met drie servo,s
alleen zie ik maar twee plaatsen voor de servo,s

1x voor de rolroeren en 1 keer voor richting roer of hoogte
de 2e servo kan je zelf een plaats voor maken net als de aangeven richting of hoogte

zijn hier nog tips voor wat is een goede plaats

en kan iemand een foto posten van de control horns welke in de rudder en elevator zitten en hoe het werkt met pul pul strings systeem

groet

Laatst bewerkt:
Back