Clik bestellen: iemand een niet-tsjech website?

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
H

hezik

Guest
Ik probeer een clik! te bestellen, maar mijn tsjechisch is nogal roestig en kom er domweg niet uit.

Ik weet dat http://www.rc-factory.cz/ de website is en ik denk dat ik nu ook geregistreerd sta, maar zeker weten doe ik dat niet. Het zou ook kunnen dat ik een clik besteld heb, maar joost mag het weten.

Na het 'afronden' van de bestelling kreeg ik dit:
Vaše objednávka byla přijata pod číslem : 22790001.
Děkujeme za Vaši objednávku. Bude vyřízena co nejdříve.

Het zou dus zomaar kunnen dat ik ordernummer 22790001 heb, maar het kan ook zijn dat dat het telefoonnummer van hun buurvrouw is. Ik weet het niet.

Wie heeft hiermee ervaring? Ik vermoed dat ik een e-mail van ze zou moeten krijgen, maar vooralsnog nog niets gezien?

Als iemand een site weet waar je dit toestel in een normale taal en op een normale manier kunt bestellen.. hou ik mij aanbevolen.. of als iemand er een voor mij kan bestellen daar, of er nog 1 op voorraad heeft...

Laatst bewerkt door een moderator:
Henry,

ik heb geen anderstalige site voor je, maar wellicht wel een tip.

Google kent een vertaalhulp, daarmee kan je teksten maar ook webpagina's vertalen. Zal niet vlekkeloos zijn zo'n vertaling, maar wellicht helpt het je verder.

Kijk maar even hier.

Grtz,
Menno

Ah kijk, die van google kende ik nog niet.. babelfish kon er geen chocola van maken.

Google wel:
Uw bestelling is aanvaard onder het nummer: 22.790.001 th
Dank u voor uw bestelling. Zullen worden verwerkt zo spoedig mogelijk.

Mijn vermoeden was dus correct.. het schijnt dat ik een clik besteld heb. Nu nog kijken hoe ik de szlotties hun kant op krijg :P

Bedankt voor de tip!

Ik ben verder nog wel steeds nieuwsgierig naar ervaringen van mensen die daar besteld hebben.. qua verwerkingstijd, betaling, enz..

er staat:

Uw bestelling is aanvaard onder het nummer: 22.790.001 th
Dank u voor uw bestelling. Zullen worden verwerkt zo spoedig mogelijk.

Ah kijk, die van google kende ik nog niet.. babelfish kon er geen chocola vaMijn vermoeden was dus correct.. het schijnt dat ik een clik besteld heb. Nu nog kijken hoe ik de szlotties hun kant op krijg :P

Bedankt voor de tip!

Graag gedaan :) Ik weet het niet hoor, maar ik zou alleen een beetje voorzichtig zijn met die szlotties :rolleyes:... kan daar geen paypal worden gebruikt of zo :)

Grtz,
Menno

Weet niet, er is op die hele site niets te vinden over betalingen.. althans, heb het nog niet kunnen vinden. Google doet z'n werk wel goed, je kunt via google zelfs op 'de vertaalde' site surfen.. maar nog niets kunnen vinden over hoe het nu verdergaat.

Ik kan natuurlijk ook een paar kilo spiegeltjes en kraaltjes laten bezorgen, misschien dat ze dat al voldoende vinden :P

Voor mensen die zich hier aan storen: niet serieus nemen, was melige grap.

Wat niet wegneemt dat ik het wel slecht van ze vind dat er geen engelse site is, maar goed, het zijn ook vliegtuigbouwers, geen webdevelopers..

aarg waarom zetten ze dat niet op hun eigen website dan.. daar accepteren ze ook paypay, dat schiet al meer op :)

straks bezorgen ze voor zekerheid maar een pallet clikjes :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben voorzien nu.. heb een clik besteld en een elipsia (donut models).. nu maar wachten tot de resp. leveranciers gaan reageren en hoe het gaat qua verzendtijd en betaling. De elipsia komt bij aerobertics vandaan, daarvan weet ik zelf al dat die snel levert en gewoon een overschrijving als betaling accepteert. Blijft dus over de vraag of de mensen van RC-factory ook snel zijn.. de betaling zou dus via paypal moeten kunnen, volgens hun site, maar heb daar in het bestelproces nog niets van gezien.

Ik heb bij aerobertics wel een elipse besteld (die komt dus niet bij rc-factory vandaan), die zou woensdag a.s. geleverd moeten worden inc de D47's.. maar een clik staat iig niet op de site.. had ik geweten dat hij die heeft, had ik 'm meebesteld, maar denk eigenlijk dat ie die niet heeft?

Aerobertics is iig fors vlotter dan de mensen van rc-factory, die order is al afgehandeld en betaald, van rc-factory moet het 1e antwoord nog komen.. ja ja.. jantje ongeduld :)

Ik heb mijn Clik bij Bert vandaan, al een tijd geleden besteld, ik had de laatste die hij kon leveren zei hij mij.

Kijk.. dat verklaart dan ook waarom die niet op de site staat. Maakt verder niet uit, ik wacht de bestelling van rc-factory gewoon af.. heb voorlopig wel genoeg vliegend materiaal.

Alhoewel.. de 4 nexussen die ik gesneden had.. is er nog 1 goed bruikbare van over, mijn 'wedstrijdkist' :P

clik!

Binnenkort komt ook de clik!v2 uit... heb vorig jaar een aantal clik!'s besteld in Tjechië. Zo ook van de clik!v2.

Wie interesse heeft stuur maar even een PM dan laat ik wel weten wanneer ze binnen zijn en hoe of wat.

Verder info nog niet beschikbaar; heb een foto van een prototype gezien, maar dat was niet de definitieve... ontwikkelingen van de nieuwe types (kleine sfg's etc) zitten er allemaal in verwerkt.
Zodra ik meer weet post ik het wel en zodra ik een foto heb ook.

gr
ruud

Back