ClodBuster Rock Crawler in actie

• Topicstarter Topicstarter Sheriffnl
  • Startdatum Startdatum
S

Sheriffnl

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben vanmiddag even naar het terrein geweest achter tuincetrum groenrijk in Roosendaal (richting Rucphen vlakbij Zegestede begraafplaats). ik heb een tweetal filmpjes gemaakt waardoor je een redelijke impressie krijg van het terrein.

Terrein overzicht
xlzdJKiI9yo[/media] - Off-Road paradijs in Roosendaal

Clodbuster in actie
XpamsoFGDMU[/media] - Trailen met Clodbuster Super Class Crawler

het oprichten van een off-road rc vereniging begint steeds serieuzere vormen aan te nemen gezien de interesse hiervoor ook aan het groeien is. Mocht je ook interesse hebben, meldt dit dan bij het juiste topic onder 'Verenigingen'
Linkje naar het topic

Ik ga waarschijnlijk zondag weer rijden met de clod, en met de buggy.
wie gaat er mee?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit, ruim, ruig, lekker rustig... is het prive terrein?
En hoe gaan jullie het bewerken tot een baan? Lijkt me zonder machines niet te doen daar...

@ Slashmaster: Volgens mij is het een zandstortplaats van de gemeente. Echt bewerken tot een volwaardige baan zal er daarom niet inzitten. Maar als je pionnetjes meeneemt, of van die halve tennisballen, kun je er prima zelf prachtige routes uitzetten met verschillende moeilijkheidsfactoren. Er ligt redelijk wat puin tussen de bergen wat je weer prima kunt gebruiken om de baan wat interessanter te maken (planken, palen, tegels, stenen).

Dit is ook niet het terrein wat we willen gebruiken om een vereniging op te richten, hier wordt enkel vrij gereden. Maar als we daar binnenkort een meeting gaan plannen, kunnen we er natuurlijk wel een vrije competitie van maken met verschillende routes en klassen.

@ Christian:
Ik moet je het antwoord helaas schuldig blijven. ik heb hem zo gekocht. Ik zal deze informatie nog proberen te achterhalen bij de vorige eigenaar...

Back