Club: Aarschot (BE) Recreatiepark Schoonhoven

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door dirkske, 7 dec 2021.

  1. dirkske

    dirkske

    Lid geworden:
    18 feb 2006
    Berichten:
    107
    Locatie:
    Aarschot
    Beste,

    Ik zou hier een oproep willen doen aan ieder die interesse heeft in het oprichten van een zeilclub te Aarschot (BE) recreatiepark Schoonhoven.

    Indien u intresse heeft, graag uzelf melden, bij voorkeur via prive bericht met naam, email en adres. U wordt achteraf tot niets verplicht, ik wil echter graag een vrij realistische lijst aan potentiele leden kunnen voorleggen aan het stadsbestuur.

    Aarschot heeft deze locatie aangekocht en neemt in overweging een modelzeilclub toe te laten. Effectieve besprekingen starten pas in januari, maar verantwoordelijken binnen Aarschot zagen het zeker als een optie.

    Zelf heb ik totaal nog geen kaas gegeten van rc zeilen. Maar dit niet vanwege gebrek aan interesse. Wel door gebrek aan club in regio waar gezeild kan worden.

    Het is NIET de bedoeling leden weg te trekken uit bestaande clubs. Ik geloof sterk in clubsfeer/leven. Dat is een vriendenkring die je opbouwt en niet zomaar laat vallen. Steunende leden of personen met interesse in een tweede club (dichter bij huis?) zijn dus zeker ook welkom.

    Alvast bedankt,
    Dirk

    P.S. Ik koos dit subforum aangezien het me het meeste ontopic leek.
     
    Zeiler vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina