club gezocht omgeving Zutphen

Ik zoek een modelvlieg club in de omgeving Zutphen
die niet raar opkijkt dat ik LB vlieg
waar o waar mag ik terecht :|

hmm er zijn wel meer vliegers uit zutphen, warnsveld e.o maar het enige wat mist is een vliegveldje ... vergunning aanvragen en een veld vinden die geschikt is en hop :D als er nog meer vliegers zijn misschien een idee om eens rond te gaan kijken naar de mogelijkheden?

Edgar zei:
hmm er zijn wel meer vliegers uit zutphen, warnsveld e.o maar het enige wat mist is een vliegveldje ... vergunning aanvragen en een veld vinden die geschikt is en hop :D als er nog meer vliegers zijn misschien een idee om eens rond te gaan kijken naar de mogelijkheden?

maar is nog de vraag hoe vinden we elkaar,wil best mijn nek uitsteken om wat te ondernemen maar dan moeten we wel met een aantal mensen iets ondernemen samen kunnen we een vuist maken om een
plek te krijgen voor een veld

ik kom uit wichmond
wat vliegen jullie?

ik ken wel een heli club in e buurt war ik vlieg
en je hebt club hengelo in gelderland

gr erik

e.rukkers zei:
ik kom uit wichmond
wat vliegen jullie?

ik ken wel een heli club in e buurt war ik vlieg
en je hebt club hengelo in gelderland

gr erik

met die club in Hengelo was ik al lid van af de jaren 70 ,maar heb daar in 95 mijn leden kaart ingeleverd door het wanbeleid van de toenmalige voorzitter die overal eeen slaatje uit wil slaan ,en lesgeld ging vragen voor nieuwe leden en zijn eigen handeltje er bij naast hield voor de leden met zogenaamde kortingen ,ik weet wel beter met die club wil ik niets mee van doen hebben ,eigenlijk moeten mensen die lid willen worden van die club gewaarschuwd worden.
ik vlieg trouwens F2b

Hier nog een vlieger uit Zutphen. Ik vlieg op dit moment wild nabij Leesten Oost. Meestal samen met mn broer (Jakkie Takkie), die zal zich hier misschien ook nog wel melden. In clubverband zou wel aardig zijn, maar zie maar eens een goede locatie te vinden. Wij vliegen elektro.

moeten toch een keer de koppen bij mekaar steken denk ik,ik ben zelf een lijn vlieger ,maar een kennis in Leesten wil ook vliegen
maar dan rc ik zelf ben nog op zoek naar een locatie. als we te dicht bij elkaar vliegen zonder het van elkaar te weten kun je ook een keer op elkaars kanaal terecht komen met alle gevolgen van dien.
ik hoor wel als we samen iets op poten willen zetten ,zou leuk zijn als we een clubje bij elkaar kunnen krijgen :P

Ik vlieg op kanaal 64 ;), laat ieder geval even weten (iedereen die hier in de buurt zn zeonder aanzet) op welk kanaal jij zit.
In de uiterwaarden schijnt ook wel eens te worden gevlogen, maar dat heb ik zelf nog nooit gezien.

daar zit het al ,zelf vloog ik als ik rc vlieg met kanaal 64 ,maar daar heb je nu geen last van ,ik zelf vlieg nu met lb

Hier nog een vlieger uit Warnsveld. Ik vlieg bij de Vliegclub Zuid Ginkel op de Ginkelse heide maar ook bij de Veluwse Model Vliegclub op het veld bij Uddel. Beide velden liggen 50 km van Warnsveld.
Het zou mooi zijn een vlieglocatie in de buurt te hebben maar als ik zie hoeveel moeite het kost bij de ARMC Apeldoorn om een terrein te vinden heb ik er een zwaar hoofd in.

Groeten Peter

als je niets onderneemt krijg je ook nooit iets,het is dus zaak om te zien of er animo voor is in omgeving Zutphen.
ook met wildvliegen kan het gevaar op leveren zoals op elkaars kanaal zitten ,of de boot club in het vaarwater zitten hier in Zutphen en dat moeten we niet hebben,als je met een aantal mensen iets op poten kunt zetten zou dat toch mooi zijn,wie heeft er een idee om eerst al eens wat mensen bij elkaar te krijgen :?:

ik vlieg in toldijk aan de lamstraat dat is aleen maar een heli club als er mensen zijn die heli vliegen kunnen ze wel een keertje komen kijken en vliegen
ik vlieg anders altijd voor de deur met mijn heli's en vligtuigen
ik heb kanaal 76

gr erik

al er mensen iets wilen ondernemen hoor ik het wel

Back