Club in West-Vlaanderen -->verward!

• Topicstarter Topicstarter juultje
  • Startdatum Startdatum
J

juultje

Guest
Hallo,

Ik ben van plan mij aan te sluiten bij een club in West-Vlaanderen(Belgie).
Ik heb al een brief geschreven naar een man in Veurne die ergens lid schijnt te zijn van de plaatselijke vliegclub daar. Maar heb nooit een brief teruggekregen. Toen ik dit adres nog maal eens had opgezocht op het internet is wat verwarring ontstaan.

WESTHOEK AERO MODEL CLUB vzw.

Lingier Guido
Jaagpad 13
8630 VEURNE 0472/945093

GERYL SIEGFRIED
TUINIERSSTRAAT 2
8630 VEURNE

Nou is mijn vraag, welke is de juiste?
Heeft iemand ervaring met deze vliegclub :roll: .
Zijn er misschien leden van die vliegclub op dit forum?

Alvast bedankt

Bertje

De drie sterren (***) achter de club gegevens in de Airtoi club database zijn kleurloos. Dat betekent dat de informatie 24 maanden of ouder is.
Omdat de juistheid van de vermelde gegevens een zaak is van de clubs zelf, betekent dit dat de desbetreffende club al 24 maanden of langer niets van zich heeft laten horen. Of de gegevens dan nog juist zijn weet ik ook niet, daarom heb ik het systeem met de sterren ingevoerd.
Als geen van de sterren meer rood is, bestaat dus de kans dat de informatie is verouderd. Dat hoeft echter niet zo te zijn. Er zijn ook clubs waarvan de gegevens gewoonweg niet zijn veranderd.

In dit geval kan ik je dus niet helpen, alleen uitleggen hoe je naar de gegevens in de Airtoi clubs database moet kijken.

Best eens bellen, als ik van jou was... Siegfried leeft alleszinds nog, onlangs kreeg ik van hem nog het adres door van een persoon om mijn heli af te regelen wanneer die helemaal gebouwd is (Hans, het hangt van jou af!) maar of hij daadwerkelijk nog een club heeft: no idea! Laat het alleszinds eens weten via dit draadje, kben ook benieuwd :wink:

Ik heb de site gevonden(die van airtoys leid naar zijn comp-winkel!) :yes:
Je kan hem vinden hier. :zon:
Ben van plan om hem vanmiddag te bellen.
Momenteel zit ik in de examens(tot woensdag) en daarna heb ik 2 weken de tijd om mij te informeren toestel kopen etc.

Vriendelijke groetjes BERTJE

Back