Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op 20 sept. ben je van harte welkom op de LB workshop. Zie:http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=40254&sid=010b748b2d4da890e43077d33a30758d#40254gerard_nl zei:als ik een keer iemand tegen het lijf loopt die lijnvliegt wil ik het wel eens proberen :wink:
Kan ik me iets bij voorstellen. Ik denk dat we in ons land (met alles) nog veel te veel vasthouden aan het profijtbeginsel: Jammer, want het komt de onderlinge solidariteit niet ten goede. Wie wil leren modelvliegen zou daartoe de kans moeten krijgen.Theo zei:Bij vliegclub Ikarus in Harsewinkel zijn jeugdleden zelfs gratis lid. Iets waarvan ik denk dat meerdere clubs moeten overwegen
Ik geloof er niets van dat dat nu zoveel duurder is dan toen. Eerder andersom, een servo in 1975 kostte fl.100,--, een bedrag waar je 150 liter benzine, melk of cola voor kon kopen. Voor die honderd gulden van toen koop je nu een hele a-b set, die kwalitatief beter is en ook veel meer mogelijkheden biedt.Bruno van Hoek zei:Het werkelijke probleem zijn de kosten, die een beginner tegenwoordig moet maken om zijn eerste set spullen bijelkaar te krijgen.
Eigenlijk vind ik, dat je het hier prima samenvat.Hans Meij zei:Het werkelijke probleem is dat de huidige samenleving een veel hogere consumptie verlangt. Die jongen van 16 moet ook nog investeren in een computer, kleding en andere hobby's en verenigingen.