Clubhuis uitgebrand

WTF?!

Clubhuis van modelvliegclub Ornithos in Geldrop uitgebrand

<NOBR>Laatst gewijzigd: zaterdag 11 februari 2012 - 09:00 | Auteur: Youssef Zerrouk </NOBR>

Image.aspx

GELDROP - In het clubhuis van modelvliegclub Ornithos aan het Gijzenrooi in Geldrop woedde vrijdagnacht rond één uur een brand. Het betrof een houten keet langs de snelweg A67.

Het clubhuis is volledig afgebrand. Volgens de brandweer zijn er geen slachtoffers gevallen. Het is nog onbekend hoe de brand is ontstaan.

Inbraak
Volgens een bestuurslid van Ornithos zou er voordat de brand uitbrak, zijn ingebroken bij de modelvliegclub

-------------------------------

Dit is mijn vliegclub en dit is echt heel heel erg triest!
Was een prachtig gebouwtje met fijne faciliteiten!

Ongelooflijk dat er lieden zijn dit veroorzaken... :bad-words:

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
dit is ook mijn club

heel erg, al 22 jaar een vertrouwde plek......

zie ook het ED

Het is overigens een clubhuis, geen "kantine"

Jongens, veel sterkte toegewenst!
Helaas komt het maar al te vaak voor dat er ingebroken wordt en ze daarna proberen om de zaak in de hens te krijgen.
Ik heb hier verder geen woorden voor.

Frank

Het is overigens een clubhuis, geen "kantine"

IDD, kijk uit om zoiets een kantine te noemen anders staat de Buma stemra op de stoep.....................

Zonde dat dit soort zaken nog steeds gebeuren. Hopenlijk vinden ze de daders en worden ze flink gestraft.

Stelletje ratten, inbreken is niet genoeg, nee, er moet nog veel kapot. Je zou ze over Geldrop heen willen schoppen. Low lifers.

Ik hoop dat Ornithos weer snel een mooi clubhuis heeft.

nieuw artikel ED

Modelvliegclub Geldrop: 'Deuren stonden open, dat zegt genoeg'

Auteur: door Rob Burg e-mail: r.burg@ed.nl | zondag 12 februari 2012 | 23:44 | Laatst bijgewerkt op: maandag 13 februari 2012 | 07:48

Evert Dol (rechts) en Bernard Uittenhout tussen de resten van het uitgebrande clubhuis. foto Bert Jansen

GELDROP - Het clubhuis van modelvliegclub Ornithos aan de Gijzenrooi in Geldrop had nog maar pas nieuwe barkrukken en een statafel, toen het houten gebouwtje in de nacht van vrijdag op zaterdag compleet in de as werd gelegd.

Alles wijst in de richting van brandstichting: toen de brandweer ter plekke kwam, stonden de deuren open. Ook werden inbraaksporen aangetroffen. Twee uur later gingen twee sloophuizen in de Seringenstraat in Stratum in vlammen op. Volgens de politie is er 'geen zinnig woord' te zeggen over een mogelijk verband.

De tachtig leden van de modelvliegclub zijn zaterdag met een mailtje op de hoogte gesteld van het nare nieuws.

© Eindhovens Dagblad 2012, op dit artikel rust copyright.
<!-- Begin Sitestat OnClick v1.0 Copyright (c) 2001-2007 Nedstat B.V. All rights reserved.--><!-- End Sitestat code -->

Dank je. Het clubhuis is verzekerd heb ik begrepen.

Groeten, Ramses

..... en het is weer raak

..... en het is dit weekend weer raak...

Vandalen vernielen clubhuis modelvliegclub Boxmeer

<NOBR>Laatst gewijzigd: maandag 27 februari 2012 - 06:42</NOBR>
<NOBR>Auteur: Agnes van der Straaten </NOBR>
<NOBR></NOBR>

Ravage bij clubhuis modelvliegclub Boxmeer
zoom.png

BOXMEER - Vandalen hebben het clubhuis van Modelvliegclub Columbia in Boxmeer volledig verwoest. Toen de clubleden zondag op het terrein aan de Waterleidingstraat aankwamen, bleek dat het rolluik voor het clubhuis was weggetrokken.

Ook waren er ramen ingegooid en was de hele inventaris van het clubhuis vernield. Er stonden geen vliegtuigen in het gebouw.

Aangifte gedaan
De vandalen sloegen zaterdagnacht toe. De modelvliegclub heeft aangifte gedaan bij de politie.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, stelletje %#$!&%#$#!
Sterkte ook voor de vliegers in Boxmeer!

Groeten, Ramses

Het is triest wat men vandaag de dag durft te doen voor een paar knaken en wat gevulde koeken want meer is er vaak niet te halen.

Bij onze club moet er binnenkort een clubhuis afgebroken worden en dan komen ze niet de boel slopen :(

pff, wat is dat zielig allemaal, inbreken is niet alleen genoeg voor ze, nee ze moeten alles ook nog slopen. ik hoop dat ze snel worden opgepakt !!

Jongens , wat een trieste figuren bestaan er///

Onderhand zou je denken aan radiografisch te bedienen .......: PUNT VIJFTIGS ???
Misschien helpt het ...

Ik wens jullie sterkte met het verlies, en wederopbouw..

Gr Wicky.

Back