clubs in omgeving Oegstgeest

laurens

Forum veteraan
Zijn er forumleden die omg. Oegstgeest wonen?
welke clubs zitten ze?
Waarom op die club?

Groeten Laurens

Het clubgebouw van de Leidsche Luchtvaart Club staat aan het randje van Leiden op het UVS-terrein. We vliegen op vliegveld Valkenburg.

Je bent van harte welkom om eens te komen kijken op de clubavonden op woensdag. We zijn er vanaf ongeveer 19:30.

Groeten,

Paul

Hoi Paul,

Omdat het vakantie is wil ik vragen of jullie ook deze woensdag open zijn.
Zo ja, dan kom ik woensdag waarschijnlijk. :D

Groeten Laurens

De gebruikerslijst (aflopend) sorteren op woonplaats. Zes Oegstgeestenaren waaronder jij, en een doublure. Bij een aantal staat e-mail.

eej,
vlieg je zelf al? Of wil je beginnen.
wij vliegen trouwens ook in rijnsburg in een weiland achter de camping 'de koningshof'
mzol,
Bas

Hoi iedereen van LLC,

Ik ben dus woensdag op de avond geweest en heb lekker veel info gehad, maar ik ben vergeten of er eigelijk een 2ehands te koop is.

MZZL laurens

Ik zou eerlijk gezegd niet weten of er op dit moment mensen op de club zijn die een leuk kistje voor je hebben.
Ik zal aanstaande woensdag wel een briefje op het prikbord hangen. Tenzij je dat zelf natuurlijk doet ;)

Groeten,

Paul

Ik kan het dan niet want ik moet dan leren voor de proefwerkweek :evil: :hammer: :onweer: :teacher: :wc: :sleeping:

he word er nog gevlogen in deze buurt?

omgeving Leiden EO???

Topick is een jaar oud maar wil weten of het nog steeds zo is.

jur :?: :?: :?: :?

Geen vlieger, wel een rijder, wonend in Sassenheim, lid van de Baanbrekers in Rucphen.

Back