clubs in Oost-Vlaanderen

Hoi,

Weet er iemand clubs zijn in Oost-Vlaanderen? Liefst in de buurt van Aalst.

Vliegen en rijden AUB

Alvast bedankt.

ja , hier zou ik ook graag het fijne van weten aangezien ik daar ook in de omgeving woon...
Vlaams-brabant is ook O.K....
maar als er geen clubs zijn , zijn hier op het forum dan medereizigers van die omgeving? anders moeten we eens afspreken :)

En dan ook een clubje voor mij? in de buurt van naaldwijk, westland, niet al te ver... Weet iemand wat?

je hebt zeker niet de moeite even genomen om op die link in ron zijn post te klikken ?

Toevallig woon ik niet in belgië, en ik heb al op die site gekeken.

Getver Gunskens,

Dat is 'm Aeroscouts te Denderleeuw wat volgens mij in de omtrek van Afligem is( het is toch de zelfde afrit van de E40). Was ik helemaal vergeten :oops: Maar ik geloof dat die mannen enkel met Big Scale toestellen vliegen.

Stevo

Mmhu www.aeroscouts.be blijkt offline te zijn. :?

Ik weet niet welke modellen ze er vliegen.

Maar van de vakantie ga ik er zeker een kijkje nemen (is maar 12.5 km van bij mij)

Als ik eraan denk zal ik m'n fototoestel meenemen en wat foto's maken.
Dan kan je zien of het enkel big-scale is of niet.

Ik ben al een paar jaar naar hun show gaan kijken en daar vlogen idd big-scales rond: schaal 1:2 is toch al big te noemen :lol:

Ik woon daar en ik ben ook al gaan kijken naar hun jaarlijkse beurs...
Ze vliegen alles : elektro/benzine ; klein /groot/zeer groot ( op die beurs was ergens een fransman en die vloog met een vliegtuig waarvan ik dacht dat het een echt was ... hij had er zelfs 2. maar om het rijtje af te maken : ook heli's en 3-D vliegtuigen zie je daar , het is een zeer mooi landingsbaan een ultieme vliegplaats dus :)
als je wil ga ik samen met je mee gunskes :)

Er zit een hele mooie club in de buurt van Aalst... afslag aalst, richting ninove-geraardsberegn, en dan aan de linkerkant (rechts van de weg zijn voetbalvelden)... een hele mooie club, voor mij een beetje te ver weg, maar had er graag lid geworden.

Als ik thuis ben (volgende week) zal ik eens kijken of ik het juiste adres kan vinden

Cor

capriolo zei:
Er zit een hele mooie club in de buurt van Aalst... afslag aalst, richting ninove-geraardsberegn, en dan aan de linkerkant (rechts van de weg zijn voetbalvelden)... een hele mooie club, voor mij een beetje te ver weg, maar had er graag lid geworden.

Als ik thuis ben (volgende week) zal ik eens kijken of ik het juiste adres kan vinden

Cor

Dat zijn die aeroscouts

bestaan er ook rijclubs? en eventueel dan specifiek in belgië?
ik weet niet goed wat ik moet ingeven in google , want bij belgië/rc/model geeft hij niets deftig

weet er anders iemand een belgisch modelbouwforum ? vooral dan wagens, of er meer is dan wagens maakt niet uit.. zolang er ook wagens zijn :P

Cor, de club die u bedoeld zijn aero scouts en dat is in idergem.Maar op de site van de vlm vind u alles.
francois

Back