Zoals Anko schrijft : even wat verder terug lezen. Maar: behalve de knop "Nu kopen" is er ook nog een knop "Nu voorstel doen" (i.e. bieden). Wat let je om die te gebruiken ... Ik denk dat die dingen opeens hard gaan, en dat zij (van Love-happyshopping) bankiersgedrag gaan vertonen (hebbe hebbe hebbe ... ). Een verdrievoudiging van de prijs riekt naar 'effe kijke hoe gek die lui zijn'. Dirk.
Dat is voor "express international postage", de duurste verzendoptie. Kan waarschijnlijk ook wel voor een derde (als ze daar aan mee willen werken, maar waarom zouden ze niet?)
Mwa, is 350 euro oid. das wel netjes. Dat is standaard verzending, maar dan kunnen ze net ff wat minder vragen voor t item zelf. zie ook wel een spindles voor 10 pond gaan met 160 pond verzenden erop. Yeah, sure. That said: http://www.ebay.com/itm/2-2KW-WATER...492?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c14e1d1c 270 euro. Maakt geen hol uit waar je t vandaan haalt. komt volgens mij allemaal uit zelfde warehouse.
Ik zou het anders zeggen: het komt allemaal van dezelfde leverancier. Maar als je uit het depot Portsmouth koopt, komen er geen invoerrechten, BTW en inklaringskosen bij 21% + 6% + 17,50. Dah scheult een hoop ...
Ik heb 105 GBP betaald. Tja, het is dan ook geen dremeltje. En dat zijn standaard tarieven. Geleiders en kogelomloopspindels van Chai hebben vergelijkbare verzendkosten. Een beetje machine kost gewoon een hoop centen ... Maar 10 jaar terug betaalde je het 4-voudige.
Kijk even naar de afbeelding.. mijne kwam ook uit de USA.. afzender van het pakket, Portsmouth GB. je koopt t bij de aanbieder, en die zit in de USA. wordt vervolgens gewoon uit engeland opgestuurd.
niet over lulen de wolven ligen op de loer ook hier. van timmerman tot baker komt hier dus warom geen belasting amtenaar[pooier van de overheid]
Bericht ook aangepast. Maar een belastingambtenaar die hier komt wil ook uit China (blijven) bestellen. Reken maar ....
klopt maar geef maar een kometaar en ze vinde je zelfs de post ben nu ook steets de lul dus let op wat je meld.