cnc-modellsport.de praktijken!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij deze wil ik een ieder waarschuwen die van plan is wat te gaan bestellen bij cnc-modellsport.de

Ik heb op 5-10-2010 een bestelling gedaan en meteen het geld overgemaakt dmv een online buitenlandse betaling via mijn bank, op 13-10-2010 netjes een melding van cnc dat de betaling binnen was.

cnc.jpg

2 weken gewacht en nog steeds niks binnen en ook (tot nu toe) geen update op de site dat de bestelling verzonden is:confused:

Ik heb hun ondertussen zo'n 15 e-mails gestuurd en zeker 10x geprobeerd te bellen, mails worden niet beantwoord en de telefoon wordt nooit opgenomen.

Ook nog via mijn bank geprobeerd om het geld terug te laten storten, helaas is dit zonder toestemming van de ontvanger niet mogelijk.

Ook op rcgroups.com zitten verschillende mensen die door cnc geripped zijn
Build KapteinKUKs Simple and Low Part Count Quad, Hex and Tricopter Flight Controller - Page 533 - RC Groups

Moraal van dit verhaal,

Laat cnc-modellsport.de links liggen.

En koop online alleen dmv je credit-card en/of paypal als je bij problemen je recht wil halen;)

Ik ga uit van de oprechtheid en serieuze toon van je bericht, maar sluit hier wel de discussie, je weet de reden wel.

Robert

Ja, je kan zeker zijn van zijn serieuse toon...
Ik zelf kan de ervaring helaas delen... :( (begin mei 2011)

Zoekwerk levert heel veel dezelfde problemen op. Dus we zijn niet de enigste helaas....

Topic blijft wel dicht om dezelfde reden als Robert getyped heeft...
Wees gewaarschuwd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back