Coaxiale Helikopter Voor buiten

• Topicstarter Topicstarter ruben8
  • Startdatum Startdatum
R

ruben8

Guest
Hallo,

Ik heb al eens gezocht op het internet voor coaxiale helikopters voor buiten.De goeie die ik vond was de e-sky lama big en de blade CX3
Hebben jullie nog andere voorkeuren en tot hoeveel BF kan hij vliegen?
Op mijn koer heb ik ruimte plaats en er staan hoge muren rond.Dus veel wind is er niet.Coaxiale zijn eigenlijk voor binnen maar binnen heb ik niet zo veel plaats.

Mvg Ruben

Ik weet nog een hele goede, de Blue Arrow XL van Robbe.
Hier wat meer info: PrecoShop • Toon onderwerp - Eindelijk een grote coaxiale heli
246o12o.jpg

tot hoeveel BF kan hij aan?
Kun je me een site geven met wat informatie want ik vind er geen genoeg :P
Is hij makelijk te besturen en even stabile als de e-sky lama v3 of is het ietsje moeilijker?
Hij is wel redelijk duur voor een coaxiale.

Mvg,Ruben

Laatst bewerkt door een moderator:
Zender lijkt regelrecht van Walkera te komen. Geeft te denken over de heli zelf. Niets mis mee hoor. Ik heb er zelf 2, een Lama2 en een CB100.
Maar om dan te zeggen dat het een Robbe is... Waarschijnlijk ingekocht met een sticker van Robbe erop.

Willem.

Zender lijkt regelrecht van Walkera te komen. Geeft te denken over de heli zelf. Niets mis mee hoor. Ik heb er zelf 2, een Lama2 en een CB100.
Maar om dan te zeggen dat het een Robbe is... Waarschijnlijk ingekocht met een sticker van Robbe erop.

Willem.
Dit heb je goed gedacht ! Is in de Walkera fabriek gemaakt.

Grtz
Jonas

Weer een leuk voorbeeld van sticker verkoop. ;)
Zelfde chinese spul, mooi duur stickertje erop en vooruit met de winst.

je kan ermee buitenvliegen tot max 20km/h wind, met die 'robbe', heb ik ergens van op het promo filmpje op youtube.

Dus op jouw koerke met muren eromheen zal dit zeker geen probleem mogen zijn.

gtz

Sven

We hebben het hier wel over Coaxiale helikopters en jullie praten over stickers -_-
;)

lol die afstandsbediening zat ook bij mij double horse 9081 van 70 euro. (beunding) alleen dan geen 2.4 ghz

Back