Colco helicopter

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Wie oh wie kan mij helpen.

Ik heb een Colco helicopter gekocht met nog 2 anderen. Het enige probleem is dat ze niet vliegen. Heb al nieuwe accu's (Sanyo) en een goeie accu lader (X-peak 5) gekocht, maar alles is tervergeefs.

Hij danst over de grond, komt soms een paar centimeter de lucht in maar meer muziek zit er niet in. Ook is de motor vervangen van een speed 360 naar een speed 400, maar dit heeft totaal geen effect gehad.

Alle 3 de heli's doen het zelfde. Alles is al gedemonteerd geweest om het lekker gangbaar te maken.

:(

Colco is een clone van een hummie geloof ik?
Hmm, weet je zeker dat je accu echt vol is geladen?
Welke lader heb je? Meestal met nieuwe accu's.. Moet je ze even wakker schudden.. (laden en weer ontladen dan weer laden)
Probeer dit even.. Soms dan willen ze maar 6cellen pakken.. Dan komt ie dus niet van de grond..

ja als het een nieuwe accu is dan moet je even de power op wekken dus net zo als apzor al zei.

Hé Martijntjuhhh, je hoeft Apzors eventuele oplossing/oorzaak niet te bevestigen. Beetje weinig inhoudende postings krijg je hierdoor, als het hele forum dit zou doen bestond deze thread uit 1900 berichten die bestaan uit; Apzor heeft gelijk. Beetje overbodig lijkt mij zo...

Heli is te zwaar!!!

Wellicht 2400mamp cellen gebruikt :D (te zware accu?)

Om al die piccolo en klonen te laten vliegen stop je er een
Ikarus G310 motor in en gebruik je 3x 340mamp LiPo's.

Vliegt gegarandeerd!!

Back