Ik vind de colibri leuk om indoor te vliegen.
Heeft iemand deze ?
Is deze stabiel ?
Dit is de heli : Colibri - AA0101 .
Heeft iemand deze ?
Is deze stabiel ?
Dit is de heli : Colibri - AA0101 .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
/Ik ga accu erbij bestellen 6 euro, goedkoop ik denk dat ik deze neem nine eagle heeft geen onderdelen en deze wel.ziet er wel grappig uit, lijkt een beetje op zon helimax EZ. maar ik denk dat het een beetje speelgoed achtig is, aangezien hij vanaf 12 jaar is en nog geen 50 euro kost.
ik zou 'm niet kopen, met zon 100mah lipo accutje kan je niet lang vliegen. ziet er overigens wel stabiel uit.
/Ik ga accu erbij bestellen 6 euro, goedkoop ik denk dat ik deze neem nine eagle heeft geen onderdelen en deze wel.
Ik ben beetjes blut door de lama 150 euro aan besteed ;p had ik maar een cp gekocht XD
Dat weet ik ook wel was een grapjeIk ben bij V-Nix in de showroom geweest, heb daar dit heli-tje ook zien staan. Ze zeiden daar dat ie het leuk deed.
Je zegt: "Had ik maar een cp gekocht."Ik vraag me af of je daar zo blij mee zou zijn. Een CP is in niets te vergelijken met een coaxiaaltje. Het vliegt totaal anders. Een coaxiaaltje hangt stil in de lucht als je even niet stuurt. Als je bij een CP even niet stuurt, dan gaat hij er vandoor. Vaak crasht hij dan meteen. Ook is een CP veel moeilijker te repareren. Veel ingewikkelder. En nog veel duurder. Ook voor de onderdelen. Één vette crash kost je zo twintig tot veertig euro. Maar crashen zul je, dat heb ik ook geweten. Zoals je weet, ben ik ook begonnen met coax. Toen ik CP ging vliegen, dacht ik: oh ja, dat vlieg ik ook wel even. Nou, niet dus
. Bij mijn eerste vlucht lag het hele ding in stront, terwijl ik wél goed kon vliegen met een coaxiaaltje. Ik denk dat het verstandig is dat je een coax hebt genomen
![]()
Dat weet ik ook wel was een grapje
Kan je nu wel cp dan ?
Okémaar, kan je niet gewoon beter een fp kopen? dan kan je vast een beetje leren vliegen zoals een cp. kijk naar de e-flite msr. is een leuk ding, en fixed pitch. hangt ook erg stabiel heb ik gehoort. je kan natuurlijk ook een e-sky honey bee fp kopen, maar dat vind ik een beetje zonde al zeg ik het zelf, voor 10 euro meer heb je de e-sky cp3. dus kijk maar ff wat je leuk lijkt, maar ik raad je dan toch wel een fp aan.