Collectief CP5% inkopen

Bij de MVA zijn enkele helivliegende leden bezig om collectief een pallet CoolPower 5% te kopen omdat dit op jaarbasis aanzienlijk scheelt in de kosten. 24 dozen van 4 gallon zijn te verdelen onder een X-aantal mensen. Voordat we eventueel overgaan tot het bestellen willen we de animo checken, en desnoods als helivliegende Modelbouwforum.nl leden deelnemen aan deze actie..?

CoolPower 5% kost momenteel zo'n €21,- per gallon (3.8L) in de winkel, en er gaan geruchten dat het binnenkort zelfs duurder zal worden. We verwachten door het collectief inkopen deze prijs te kunnen verlagen naar zo'n €15,- per gallon. De precieze prijzen zijn echter nog niet bekend, dit is slechts een opzet van het geheel.

Wie zou er eventueel nog meer interesse hebben in een aantal dozen CP 5%?

Minimaal 4 gallon (1 doos) per afname.

Hoi,

Is dit een beetje het zelfde als tornado 10% of meer?
Want ik gebruik voor mijn heli tornado 10% Maar erzou iets meer nitro in mogen.. voor het koelen..
Dus mijn vraag is.. Is dit meer %?
Zo ja.. Dan wil ik 1 doos!

Jorrit,

Vanuit een aantal leden van MVA Utrecht denken we over een soortgelijke actie maar dan met Coolpower 30%.... Ik stel voor hierin samen te werken om zo een zo sterk mogelijke inkoop-positie te krijgen. Ben dan ook benieuwd naar geinteresseerden in 30%.

Groet, winkje

coolpower 12.5 is er in brabant genoeg te krijgen.
88 euro de doos (4 gallon)

Gerard dat weet ik ook wel, in het noorden ook :wink: . Maar wat doet bbt als je collectief inkoopt daar gaat dit draadje over. Alleen denk ik dat je niet een soort moet kopen maar meerdere soorten

gr Remco

Pas op, reken je niet rijk. Het vervoer van een pallet brandstof is erg duur, en je mag het niet zelf vervoeren.

Er is nog niks concreets besproken. We moeten eerst gaan inventariseren hoeveel we nodig hebben en kwijt denken te raken, en de belangstelling binnen de MVA peilen. Als we beschikken over een goed totaalplaatje gaan we over tot het bestellen van een pallet.

We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!

Jorrit,

Ik heb zeker interesse in een doos 5% (de groene toch??)
Met indien mogelijk een doos met 12.5%
eea hangt wel af van de vermoedelijke datum van levering.
Ik heb de brandstof begin september nodig.
Vanaf dat moment kan ik op mijn vakantie adres de brandstof kopen, tegen bijna vergelijkbare prijs. (let wel bijna :wink: )
Ik hou het draatje in het snotje

Groetjes
Martin

Back