Combi Persluchtduiken/varen met je duikboot!

Hoi,

Donderdag gaat het beginnen. Op deze link heb je de adresgegevens van het zwembadAdres & Route - Sportiom 's-Hertogenbosch

Vanaf 19:00 gaat het van start, maar ik zelf ben er iets eerder, vanaf 18:30. Parkeren kan op het parkeerplaats, normaal gesproken heb je een muntje nodig om er weer vanaf te komen, maar voor ons is er een andere oplossing.

Net voor de hoofdingang is er en hoge trap, daar net naast is een glazen ingang. Wat mij op het hart gedrukt word, en ook voor jullie, SCHOENEN UIT!!!!!!!! Blote voeten of slippers, maar GEEN schoenen!!!!!!

Zo dat is er ook weer uit.

Ik ga er van uit dat Ronald zijn duikspullen zelf meeneemt? En hoe zit het met Annaars? Heb je spullen kunnen regelen?

Voor zover ik nu weet komen we niet aan de 10 man. Dat gaat geen problemen opleveren, er kunnen nog mensen meedoen....

Ik stuur jullie een PBtje, met mijn tel nummer, zodat ik bereikbaar ben.

Groetjes,

Douglas.

(is nu druk bezig zijn type IX C vaarklaar te krijgen)

@ Douglas
Yep, alles is weer compleet inclusief camera's... alleen nog geen boot :-?

Tot donderdag!

Grtz,
Ronald.

Tot donderdag!

Kijk, zo mag ik het graag zien. Gisteren even wezen testen met de
Lafayette en de U 1234. Ik wist niet dat een boot zo lek kon zijn!

Bij de Lafayette kwam de opgebouwde lucht er net zo hard uit als dat ik er water inpompte...... Dit inmiddels weer verholpen, maar leuk is het niet.

Met de U 1234 verliep alles vlekkeloos........Tot nu toe.

Dus, donderdag met de lafayette en de U 1234 aanwezig. Daarnaast neem ik ook nog 4 torpedo's mee voor het testen onderwater.......De ideale mogelijkheid om op de film te zetten........ Kan ik zien wat ze onder water doen.

Douglas

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren ook getracht te testen op waterdichtheid, maar moest eerst wat ijs in de vijver breken...
SW opnieuw getrimd met andere accupakketten, maar ik denk dat donderdag er mogelijk wel meer 2 pakketten doorheen zullen gaan.
de u-47 is voor 80% klaar qua electra, nu maar hopen dat ie blijft drijven

@Douglas

In Galderen waren er niet veel meer, en dat was ook een zeer geslaagde bijeenkomst te noemen!

Grtz,
Ronald.

Mooi, dan worden het er zeker 4, mischien 5. Gezellig word het zeker!!!

Ik weet hoe het is om het onder water te bekijken, das echt kicken...:yes:

Douglas

Gisteren even wezen testen met de
Lafayette en de U 1234. Ik wist niet dat een boot zo lek kon zijn!

Bij de Lafayette kwam de opgebouwde lucht er net zo hard uit als dat ik er water inpompte...... Dit inmiddels weer verholpen, maar leuk is het niet.

Douglas

Vanmorgen de u47 getracht te trimmen in de vijver, maar.............

LEKKAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

arghhhhhhhhhhhhhh

de tijd dringt!!! nu hopen dat ik het nog dichtkrijg vandaag (heb speciaal vrije dag genomen)

PS: mijn neefje komt toch niet mee, want hij wil gaan trainen (Voetballen)
Dus 5 duikers van mijn kant (zonder mijzelf of mijn pa)

Ik twijfel nog om te gaan duiken, ene kant wel mooi om de modellen vanuit t water te zien, maar aan de andere kant, wil ik de boten uitproberen.

twijfel ten top!!!

Even een kort berichtje voordat ik naar bed ga.....

Het was leuk!!! En voor herhaling vatbaar vanuit beide partijen !!!!!

Ronald & Ronald hebben wel 2,45 uur in de auto gezeten, bedankt voor het komen! Voor Jan en de anderen, ook bedankt. Jammer dat ik jullie niet kon uitzwaaien, moest even wat bespreken.......

Verder heb ik al een voorproefje gehad voor het gene wat gefilmd is, en dat zag er erg goed uit. Ben benieuwd naar de rest...

Jammer genoeg deed mijn U 1234 niet wat ik ervan verwacht had, kopje onder en weg bereik.... De Lafayette was weer perfect, waarbij Ronald ook zonder problemen hiermee gevaren had zodat ook ik mijn boot kon zien varen onder water...

Word vervolgd.....................

Douglas

vanaf deze kant een berichtje nu ik uit bed ben....

Het was heel leuk!!!

Alleen volgende keer ga ik testen van de modellen niet uitstellen tot een dag voor aanvang.
De u-47 staat nog in de kofferbak, misschien dat ik hem dadelijk nog even in t vijvertje tegenover ga testen.

Tot dandan!

Jan

Ook hier niets dan positiefs. Erg leuk om alles nu eens vanaf de andere kant van het wateroppervlak te bekijken! Het was de file meer dan waard.

Verder heb ik al een voorproefje gehad voor het gene wat gefilmd is, en dat zag er erg goed uit. Ben benieuwd naar de rest...

Voor jou (en anderen die niet kunnen wachten) heb ik een verkleinde versie van de "uncut" film gemaakt (ca. 90Mb, het orgineel was 10Gb).
Als je interesse hebt, laat het even weten dan stuur ik de link (Douglas en Ronald, PB is al onderweg). Ik zal m'n best doen om de bewerkte editie klaar te hebben voor SubSail (evenals de film van Galderen trouwens...:oops:)

@Douglas: Dank voor de organisatie, volgend jaar weer:yes:?

Grtz,
Ronald.

Inderdaad, reuze leuk om de boten in hun element te zien.
Er valt nog een hoop te leren over videoos maken, dat wel.

met dank aan Cornee, de Flippers en natuurlijk Douglas
voor een heel leuk avondje.

@Douglas: Dank voor de organisatie, volgend jaar weer:yes:?

Graag gedaan! En volgend jaar weer, zeker weten! En jij bedankt voor de film.......

Inmiddels de U 1234 uit elkaar gehaald, de ontvanger moest het doen zonder antenne. Die was compleet los........ Duiktank systeem gaat er ook uit, daar was ik al niet tevreden over. Een ander systeem ligt al klaar.......

Douglas

@douglas:
ik heb wat foto's van een instructeur mogen ontvangen (met ook jou als persoon onderwater)
Dus als je een PB stuurt met je mailadres kan ik mogelijk wat foto's doorsturen

filmpjes zijn niet al te interessant omdat ik blijkbaar verkeerd heb gemikt of zo.
foto's duren nog tot donderdag.

Back