comet dh88

Wat heb je nog meer nodig dan?
Alles staat in het artikel, incl. CG, alleen de roeruitslagen niet, maar die kan je toch instellen op basis van je ervaring?

Ja bv de afstand van de pods tov de vleugel, alsook in deze vleugel zitten de gaten voor de servo's in de vleugel en in het artikel zitten ze in de pods, is hier en daar wat gokken. maar die afstand is wel belangrijk natuurlijk

De post is vrij oud, maar mogelijk kijk je er nog in, het is met 108cm een model van HETrc door RBC verkocht.
Volgens mij heb ik de laatste staan, moet even checken of handleiding er bij in de doos zit.
Grt, W4

Ja bv de afstand van de pods tov de vleugel, alsook in deze vleugel zitten de gaten voor de servo's in de vleugel en in het artikel zitten ze in de pods, is hier en daar wat gokken. maar die afstand is wel belangrijk natuurlijk
Even een rotschop na 3 jaar, maar heb je dit kitje uiteindelijk nog vliegend gekregen?

Ik heb deze bouwdoos uit 2002 nu liggen zonder handleiding maar ook de versie die verschilt van die oude RC groups post. Onder andere de servo's in de vleugels in plaats van de nacelle en er zit een richtingsroer (4 servo model) bij welke totaal niet logisch aansluit. Ben benieuwd hoe jij de pods uiteindelijk hebt geplaatst want als ik ze plaats over het gat voor de motorkabeldoorvoer (logische plek lijkt mij) steken de pods aan de achterkant wat uit.

edit: ah ik zie dat er nog een foto is van het originele model hier: https://www.eam.net/EAMRC/DH-88/DH-88.htm
new-3.jpg

Laatst bewerkt:
Back