Commerciële MFC alternatieven

Ik ben nog steeds mijn aanschaf van de Scania R620 aan het voorbereiden. Gaat op zich voorspoedig en zo gauw mijn bankrekening een beetje is afgekoeld na het leveren van de nieuwe CV, zal het eea wel besteld worden.

Nu ben ik aan het rondkijken naar de licht en geluidseffecten. Iedereen grijpt vrijwel automatisch naar de bekende Tamiya MFC/MFU. Er zijn wat erg handige hobby-isten die hier een alternatief voor maken. Maar ik ben benieuwd of er ook een commercieel alternatief is. Vooral vanwege de V8 sound, die de MFC niet echt lekker weergeeft.

Iemand?

Inderdaad, die Servonaut SMX is wel het beste qua sound. Vond er wat filmpjes van op Youtube en dat klinkt tenminste echt als een V8. Kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat. Voor de prijzen, ga ik nog wel even rondzoeken.

Thanks!

Inderdaad, die Servonaut SMX is wel het beste qua sound. Vond er wat filmpjes van op Youtube en dat klinkt tenminste echt als een V8. Kost een paar stuivers, maar dan heb je ook wat. Voor de prijzen, ga ik nog wel even rondzoeken.

Thanks!

Hoi Jester,
als je toch aan het vergelijken bent, kijk dan ook eens naar deze module. ;)
BEIER-Electronic

Onderaan de pagina zitten een stel knopjes waar je voorbeeld geluiden mee kunt afluisteren om een indruk te krijgen van wat deze module je kan bieden.

Zit ook een V8 turbo diesel voorbeeldgeluid bij.
Kan je toch gauw weer wat euro's besparen, als het geluid je tenminste bevalt. ;)

Back