comtheo61 20 jan 2012 #1 Dit was een opknappertje. (even tussen door !) Gr Theo. Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2015
Indoorvlieger Forum veteraan 20 jan 2012 #2 Is dat dezelfde uit dit topic dat je eerder al had geopend? ;-) mijn-1e-bootje Is hij ook RC of statisch model? Foto's van de binnenkant? Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Is dat dezelfde uit dit topic dat je eerder al had geopend? ;-) mijn-1e-bootje Is hij ook RC of statisch model? Foto's van de binnenkant?
comtheo61 20 jan 2012 #3 Indoorvlieger zei: Is dat dezelfde uit dit topic dat je eerder al had geopend? ;-) mijn-1e-bootje Is hij ook RC of statisch model? Foto's van de binnenkant? Klik om te vergroten... Nee, dit is mijn 2e commodore,opgeknapt, en rc 2 motoren,2 messing schroeven. Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Indoorvlieger zei: Is dat dezelfde uit dit topic dat je eerder al had geopend? ;-) mijn-1e-bootje Is hij ook RC of statisch model? Foto's van de binnenkant? Klik om te vergroten... Nee, dit is mijn 2e commodore,opgeknapt, en rc 2 motoren,2 messing schroeven.