communicatie problemen ???

Beste, ik heb juist de onderstaande bericht naar Robert gestuurd, maar misschien was het hier de beste plaats om mijn vragen te stellen:

Hallo Robert,
Ik had een bericht geplaatst in de rubriek “Gevraagd” en heb reacties gekregen van leden.
Aan een lid (Lone Wolf) heb ik meermaals via “privéberichten” antwoorden gestuurd. 2 maal via de knop REPLY en nog een maal via een apart privébericht maar kreeg geen reactie. Ik vind ook geen van mijn berichten in mijn lijst van verzonden berichten.
Dus mijn vraag: is er iets mis met mijn account, zijn mijn berichten wel verzonden naar Lone Wolf. Ik ben wel ingelogt.
Hoe kan ik het oplossen?

Dank u bij voorbaat voor uw hulp
Guyba2

Ik vind ook geen van mijn berichten in mijn lijst van verzonden berichten.

Staat bij je opties onderaan "Berichten en Notificaties" het vakje "Save a copy of sent messages in my Sent Items folder by default" wel aangevinkt?
Anders worden verzonden berichten niet bewaard en zijn ze dus ook niet meer terug te vinden.

Groet,

Ad Bakker

Bedankt Ad bakker voor uw hulp. Ik heb nu het vakje aangevinkt. Maar dat los nog altijd niet mijn communicatie problemen met Lone Wolf en moet via het forum passeren want heb zijn persoonlijk e-mail adres niet.
Kan, als een nieuw onderwerp, hem zijn e-mail adres vragen? Vind ik het een beetje vreemd en onder welke onderwerp?
Ik moet met hem dringend contact opnemen.
Guyba2

Maar dat los nog altijd niet mijn communicatie problemen met Lone Wolf

Nee, maar dat is iets tussen jullie. Ik denk (lees: weet zeker) dat Robert geen email adressen van leden gaat geven.
Ik weet niet hoe lang dit speelt, alleen gezien dat hij gisteren rond 12 uur voor het laatst aktief was.

Groet,

Ad Bakker

... Ik weet niet hoe lang dit speelt ...
Ik zie één berichtje van TS in het gevraagd forum, 2 januari. Nog even geduld wellicht?

Robert doet de techniek/infrastructuur/software van het forum, inhoud en communicatie doen de moderatoren. Je kunt e.e.a. aan moderatorteam vragen/verzoeken d.m.v. van klik op waarschuwingsbordje naast het betreffende..

Het kan ook zijn dat Lone Wolf pop-up waarschuwing en e-mail bij privébericht heeft uitgeschakeld (zou standaard ingeschakeld moeten zijn, dan zijn de vervuilende je hebt PB'tje berichtjes die je wel eens in een discussie ziet, niet meer nodig).

Ik vind ook geen van mijn berichten in mijn lijst van verzonden berichten.

Herkenbaar, ik merk ook dat als je op een pb hebt geantwoord en is verzonden , en de optie aanstaat zoals Ad aangeeft ,pas na circa 48 uur het bericht verschijnt in de map " verzonden berichten " ..., meestal heeft de geadresseerde wel het pb'tje ontvangen ...

Heb op een ander forum wel eens uit zitten zoeken hoe het zat, daar was het zo dat als je een bericht verstuurt ie eerst naar je outbox gaar en pas als het bericht gelezen is hij in de verzonden mail box komt te staan. Misschien heb je er wat aan.

Ik weet niet of dat ook zo hierro is , soms is het knap irrie , omdat je niet gelijk ziet of hij verzonden is ..

Back