compacte lipo's voor electrozwever

Welke compacte lipo's gebruikt men zoal in electrozwevers met weinig plaats:confused:
Ben op zoek naar een 2s of 3s pack :cool:

Welke compacte lipo's gebruikt men zoal in electrozwevers met weinig plaats:confused:
Ben op zoek naar een 2s of 3s pack :cool:

Zippy's zijn over het algemeen kleiner dan de vergelijkbare Turnigy's. Heb er erg goede ervaringen mee.

Verder hebben dergelijke lipo's, afhankelijk van de gewenste amperage, gewoon een minimaal volume. Hoe compact is compact in jouw geval?

Verder hebben dergelijke lipo's, afhankelijk van de gewenste amperage, gewoon een minimaal volume. Hoe compact is compact in jouw geval?

en hoeveel Mah moet de accu hebben?
want een lipo van 300 of een lipo van 3000mah is een groot verschil... misschien een naam van een toestel weergeven, dat ze hier een idee hebben.

Wel ik had al eens naar de compct serie van Zippy zitten kijken , vroeg me juist af of ze kwalitatief ok waren .

Het is voor een zwever van 2,5 m en ong. 2 kg motor
Alegro V deze dus

Wel ik had al eens naar de compct serie van Zippy zitten kijken , vroeg me juist af of ze kwalitatief ok waren .

Het is voor een zwever van 2,5 m en ong. 2 kg motor
Alegro V deze dus

Vraag 1 is welke motor/prop je wenst te gebruiken en dan pas welke accu er bij past. Er wordt door Azero een AXI 2820/10 aangeraden en dat vind ik op zich een kwalitatief hoogstaande motor met ruim voldoende vermogen (ik heb er 2: in een 2m10 en een 2m70 zwever, redelijk vergelijkbaar met jouw model). Dan heb je een 3S accu nodig en ik zou je minimaal 2100mAh aanraden (de AXI2820/10 met 11/6 prop trekt ca. ca 40A).

Wel ja was ook in richting 3s aan het kijken een 2450 mah van zippy compact zou erin gaan qua afmetingen en schroef : ik heb nog een 12x7 maar kan ook naar 11x6 gaan indien aan te raden .
k'heb ook de regelaar verzwaard er zat een 40A in en nu een 60A .

Back