Gister kon ik het niet meer houden, heb op het buy knopje gedrukt!
Waarschijnlijk aan het eind van de maand droog brood eten maar dat is minder erg dan nog een maand wachten met kopen
De volgende onderdelen heb ik al liggen:
Hobbywing 70A HV ESC
Hobbywing 5A UBEC
MKS DS9660 swash
MKS DS 8910 Tail
4x 6S 3000mah 40C, 1x 6S 3000mah Nanotech, 1x 6S 2650mah Nanotech
De Beastx wordt besteld zodra die weer beschikbaar zijn (ik zie op het forum ook een V-stabi 4.0 te koop, optie???)
Ik heb alleen een vraag wat de HV esc en Ubec betreft. De MKS 8910 kan alleen op 4.8v, de esc en ubec kunnen op 5.2v....gaat dit problemen geven? Of moet er een regulator tussen?
Of is het verstandiger om een andere ESC (LV) te kopen? Natuurlijk wil ik een Kontronik of CC maar....
Zodra de heli binnen is zal ik pics gaan plaatsen!
Waarschijnlijk aan het eind van de maand droog brood eten maar dat is minder erg dan nog een maand wachten met kopen

De volgende onderdelen heb ik al liggen:
Hobbywing 70A HV ESC
Hobbywing 5A UBEC
MKS DS9660 swash
MKS DS 8910 Tail
4x 6S 3000mah 40C, 1x 6S 3000mah Nanotech, 1x 6S 2650mah Nanotech
De Beastx wordt besteld zodra die weer beschikbaar zijn (ik zie op het forum ook een V-stabi 4.0 te koop, optie???)
Ik heb alleen een vraag wat de HV esc en Ubec betreft. De MKS 8910 kan alleen op 4.8v, de esc en ubec kunnen op 5.2v....gaat dit problemen geven? Of moet er een regulator tussen?
Of is het verstandiger om een andere ESC (LV) te kopen? Natuurlijk wil ik een Kontronik of CC maar....
Zodra de heli binnen is zal ik pics gaan plaatsen!