Compass Warp 360

Discussie in 'bouwverslagen' gestart door SandorV, 5 dec 2012.

  1. Jonkje

    Jonkje

    Lid geworden:
    29 jun 2009
    Berichten:
    4.501
    Locatie:
    Heerenveen
    Geloof indd niet dat 2 korte harde plaatjes carbon veel zullen dempen, tenzij de kwaliteit matig is waar ik niet van uit ga. Denk dat de bladen zelf nog het meeste dempen, net als bij starre rigid multiblade rotorkoppen?
     
  2. gevaho

    gevaho

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    1.546
    Locatie:
    Den Bosch
    de kop is idd helemaal RIGID, en het kleine beetje demping komt dus van de carbon delen van de grips.
     
  3. Spoek

    Spoek

    Lid geworden:
    18 jun 2010
    Berichten:
    22
    De demping zal wel uit de bladen komen en de speling op de jezusbout.

    Trouwens, ik zag een filmpje met een Warp met een align boom vliegen. Misschien kan je die gebruiken om je warp te repareren?
     
  4. SandorV

    SandorV

    Lid geworden:
    20 nov 2011
    Berichten:
    743
    Locatie:
    Dilsen Stokkem, limburg BE
    Protos 500 staarten zouden moeten passen, zijn er al 2 onderweg. :)

    Demping komt uit de carbonstukken van de bladhouders, en er hoort geen speling te zitten op de jezusbout.
     
  5. Spoek

    Spoek

    Lid geworden:
    18 jun 2010
    Berichten:
    22
    Oké.. Morgen nog eens checken, dan komt ook de beastx binnen en kunnen we gaan raggen.
     
  6. SandorV

    SandorV

    Lid geworden:
    20 nov 2011
    Berichten:
    743
    Locatie:
    Dilsen Stokkem, limburg BE
    Eergisteren de protos booms binnengekregen, stuk eraaf gezaagd, beetje geschuurd en hij past ideaal, direct gaan vliegen, en dit keer verliep het beter :D

    Nu nog de mini vbar instellen en we zijn vertrokken!

    SpartanRC, bekend van de quark gyro's heeft nu ook een FBL syteem, tijdelijk voor de release met gratis datapod, erg verleidelijk om te kopen, maar zo blijf je bezig.... :D
     
  7. SandorV

    SandorV

    Lid geworden:
    20 nov 2011
    Berichten:
    743
    Locatie:
    Dilsen Stokkem, limburg BE
    Kleine update over wat allemaal nog gebeurt is, vooral vorige week.

    Omwille van het weer en temp heb ik echt nog niet zoveel kunnen vliegen als ik wil, maar de tijd dat ik kon beviel hij erg goed.

    Vrijdag wou ik even vliegen, steek de batterij erin, en net toen ik de canopy erop wou zetten gebeurde het KSSSJJJTTTT steek vlam en ESC eruit. Was een el cheapo YEP esc, dus een nieuwe echte YGE 60 gekocht, merkte ik vandaag dat mijn ESC waarschijnlijk 2 servo's heeft meegepakt :roll:

    Dus weer stevige onverwachte kosten die de zin in de hobby toch serieus verminderen, maargoed, ik had beter ook geen yep esc gekocht. Dus 2 nieuwe ds92a servo's kopen, en hopelijk blijft het dan wel goed. :D
     
  8. Molen

    Molen

    Lid geworden:
    21 okt 2009
    Berichten:
    1.307
    Hopen dat je lipo nog goed is.
     
  9. SandorV

    SandorV

    Lid geworden:
    20 nov 2011
    Berichten:
    743
    Locatie:
    Dilsen Stokkem, limburg BE
    Back in action ding vliegt fantastisch!

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina