Compass

• Topicstarter Topicstarter jonas raptor killer
  • Startdatum Startdatum
J

jonas raptor killer

Guest
Heey allemaal,

Lang geleden dat ik nog eens iets op het forum heb gepost.
Maar zo als enkele al wel onder jullie weten is sinds enkele maanden compass nu ook te verkrijgen in de benelux.

Ik wou jullie al vast even een voor proefje geven van wat compass allemaal te bieden heeft.
Daarom een filmpje van mij met de Knight 3D

YouTube - Kanaal van jonasalign

Vriendelijke groeten,

Jonas Schelpe

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Jonas, ik heb net je video bekeken erg mooi dynamisch gevlogen daar hou ik wel van verder had een collega piloot ook zo'n Knight 3d heeft gehad, hij heeft hem letterlijk opgevlogen een heerlijke heli. Ik heb er zelf nooit mee gevlogen maar ..... je weet maar nooit. Misschien tijdens de Damn3D.... als we het dan toch over reclame hebben ;-)

Mooi gevlogen Jonas!!

Reclame maken is niet toegestaan inderdaad.
Ik haal mijn spullen bij www.4RC.nl, wil nog niet zeggen dat ik er reclame voor maak.

Dan moet iedereen hier maar opstaan en een collectief beklag neerleggen bij het forumbeheer.
Dan haal ik voortaan iedere link naar een winkel weg, ook al die linkjes naar Hongkong winkels, die zogenaamd hier staan om iets te laten zien, of te vragen of het wel goed is....
Valt niet mee.

Voor heli events kan niet genoeg reclame gemaakt worden.
Gezellig toch!

Grt,
Eric

Zo mannen ik heb het een beetje aangepast.
Dus sorry mocht ik het een beetje fout verwoord hebben hier voor ;)

Groetjes

Jonas Schelpe

Hiermee snoer je dus verschillende mensen de mond.
Mij persoonlijk maakt een beetje reclame niet uit hoor.
Neemt niet weg , dat dit strak gevlogen is , en daar gaat het toch om.:proost:

Hey Jonas,

sjieke video, tof om je hier op het forum iets te zien posten ! Mag je gerust meer doen ;)

Grtz,
Dirk

Onzin

Wat een onzin! Je moet blij zijn dat er nog shops zijn die iemand sponsoren! En in dit geval betreft het ook nog eens iemand die nooit te beroerd is je te helpen (of je nou klant bent of niet, voor de eerste keer vliegt of pro bent), vol enthousiasme bezig is nieuwe producten naar NL te halen en nieuwe dingen liefst met iedereen wil delen. Dan mag je best een beetje reclame maken voor RCHeliparts. Nog voor de eerste kist ergens op een forum stond had ik hem al mogen bekijken. Puur uit enthousiasme voor de sport en te bewonderen hoe mooi dingen gemaakt zijn. Zolang het geen eigen gewin is dan worden we hier SAMEN alleen maar beter van.

Als dit draadje al niet meer kan dan stel ik voor mij ook maar van het forum af te knikkeren. Ik maak immers ook reclame voor leveranciers die mij korting geven omdat ze de sport zo leuk vinden. Gelukkig denkt de moderator ook out of the box!

Grz. Bone

Helemaal mee eens Bone.
Als dit al niet meer kan dan weet ik het ook echt niet meer :)

Hoe wil je anders de nieuwe ontwikkelingen op dit forum te zien krijgen.
Het wordt wat anders als mensen winkels specifiek gaan afkraken, bekritiseren, oftewel winkels bespreken
Dat soort geschillen lost iedereen persoonlijk maar op.

Ik heb er dus geen probleem mee Jonas.
Ben super blij dat je je filmpje hier post en wij mee kunnen genieten.
Keep em coming!

Grt,
Eric

waarom zouden we niet een beetje reclame maken voor shops waarmee iedereen kan geholpen of bediend worden, is toch leuk en goed voor iedereen.
btw, knap gevlogen jonas, wat heb jij het in je vingers man !

Hey Jonas,
wanneer mag ik es een cursuske komen volgen bij U,:rolleyes:
Grtz Dimitri.

Haha dimi^^
Ik ben vandaag nog verbij jullie veld gereden maar gewaart er ni.
Anders had ik wel een spoed cursus 3D vleigen voor beginners gegeven hoor.
Maar we spreken elkaar zoizo nog wel.

grts Jonas

Back