compilatiefilms Forget corona serie

trialrolf

Vriend van modelbouwforum.nl
Wat een rare tijd waarin we nu opeens leven. We maken ons zorgen en doen ons best. We twijfelen aan van alles. Hobby's worden bijzaken of juist heel belangrijk. Ik heb een serie films gemaakt om in ieder geval even 15 minuten uit te schakelen en te genieten van RC Trucks. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden. Een duimpje omhoog zou fijn zijn.

Hoi Rolf

1,96 meter lang schaal 1:14 op een baan voor trucks in de schaal 1:16 en alle bochten keurig nemen. Ik ben er nog steeds trots op.
Mijn onuitsprekelijke dank voor deze prachtige beelden.

Mvg.Opa Wil

Ik heb hem maar even zonder geluid gekeken want alle muziekjes gingen op gegeven moment door elkaar maar al het al mooie filmpje weer!

Ja dat is niet helemaal goed gegaan. Kwam ik ook achter toen ik hem na keek vanmiddag. Heb de film vannacht afgemonteerd. Kon weer eens niet slapen dus maar even dat moois allemaal op een rij gezet. Zijn echter al eerder gemonteerde beelden. Sommige hadden al muziek maar op een ander programma gemonteerd. Dacht dat ik alles goed had staan maar volume stond vannacht heel laag natuurlijk. Sh.t happens. Maar alweer ruim 700 keer bekeken tot noch toe.

Back