Micropuller
Forum veteraan
There Is A Fine Line Between Genius And Insanity
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
There Is A Fine Line Between Genius And Insanity
aangepast
Let eens een beetje op je taal gebruik. Dit soort woorden doe je maar op school of op hyves.
1. Is dat een serieuze gedachte? Heb je te weinig hobby's, dat je tijd hebt om zoiets te bedenken?
Geluid demping gaat altijd ten koste van de koeling.
Gebrek aan koeling kost vermogen, geeft een lagere opbrengst en beïnvloedt de levensduur dramatisch.
Moet je wel alles quoten he?
Dat kan als je naar dat bericht gaat en "edit" - knop gebruikt.
Zucht, je hebt helemaal gelijk Roel. Jouw opmerkingen/kanttekeningen/adviezen zijn al vanaf post #3 door diverse forumleden, allemaal vanuit hun niet geringe eigen ervaring, naar voren gebracht. Wat de topic starter er mee doet moet hij vooral lekker zelf weten en hij zoekt het verder maar vrolijk uit. Ik ben allang afgehaakt omdat ik wel iets beters te doen heb..... Ik en anderen willen best helpen (en ik twijfel nu ook of de TS dit wel wil), maar dan moet de ontvanger ervoor open staan. You can lead a horse to water but you can't make it drink.
Laatste advies aan de TS: google eens op: noise reduction aircompressors........
Ik ben allang afgehaakt omdat ik wel iets beters te doen heb....
Dito.
Mvg Johan