Hoi,
Via de zoek funtie heb ik niet alle antwoorden gevonden dus hier het volgende.
Mijn PC is een:
P-4 2,4 Ghz met 256 mb (DDR scram), G-force 420, windows xp(bouw jaar 2000).
Ik heb de resolutie terug gebracht naar 16 bit maar het model begon steeds vaker rare bewegingen te maken.
Volgens de reflex site is de 420 kaart te laag (staat er niet eens bij), dus dacht ik dat het hieraan lag.
Heb een e-Geforce 7300GT AGP(8x) DDR2 512MB graphic kaart gekocht.
De minimum eisen voor deze kaart zegt: 256 MB, 350W power supply, AGP 2.0 moederboard en een aparte voeding dat niet is verbonden met andere systemen.
Tijdens het monteren was er een extra stekker vrij (vermoedelijk voor een extra harde schijf) en deze heb ik hier op aangesloten, maar is geen aparte voeding.
Toen ik Xtr ging proberen werkte het direct, maar voor 2minuten en hij liep vast. Bij de tweede poging kwam er een tab van xtr met de melding dat ik een ´Direct3D driver`moest gebruiken.
Bij het diagnostic scherm staat dit wel ingeschakeld maar beeldschermversneller weer uitgeschakeld?
Mijn vragen zijn; Waar kan ik de 3D driver downloaden
Waar kan ik zien of ik een 2.0 moederboard heb
Is de (niet) aparte voeding voldoende.
Is de kaart misschien te heftig voor mijn pc.
Enige hulp hierin zal welkom zijn.
Gr Frans.
Via de zoek funtie heb ik niet alle antwoorden gevonden dus hier het volgende.
Mijn PC is een:
P-4 2,4 Ghz met 256 mb (DDR scram), G-force 420, windows xp(bouw jaar 2000).
Ik heb de resolutie terug gebracht naar 16 bit maar het model begon steeds vaker rare bewegingen te maken.
Volgens de reflex site is de 420 kaart te laag (staat er niet eens bij), dus dacht ik dat het hieraan lag.
Heb een e-Geforce 7300GT AGP(8x) DDR2 512MB graphic kaart gekocht.
De minimum eisen voor deze kaart zegt: 256 MB, 350W power supply, AGP 2.0 moederboard en een aparte voeding dat niet is verbonden met andere systemen.
Tijdens het monteren was er een extra stekker vrij (vermoedelijk voor een extra harde schijf) en deze heb ik hier op aangesloten, maar is geen aparte voeding.
Toen ik Xtr ging proberen werkte het direct, maar voor 2minuten en hij liep vast. Bij de tweede poging kwam er een tab van xtr met de melding dat ik een ´Direct3D driver`moest gebruiken.
Bij het diagnostic scherm staat dit wel ingeschakeld maar beeldschermversneller weer uitgeschakeld?
Mijn vragen zijn; Waar kan ik de 3D driver downloaden
Waar kan ik zien of ik een 2.0 moederboard heb
Is de (niet) aparte voeding voldoende.
Is de kaart misschien te heftig voor mijn pc.
Enige hulp hierin zal welkom zijn.
Gr Frans.