Computer ziet zender niet of verkeerd?

Bij een "goede" USB kabel heb je niets extra's aan driver's of programmaatjes nodig ... gewoon de kabel (met aangesloten zender) in de USB-poort van de PC pluggen ... de PC "piept" << nieuw apparaat gevonden, HID apparaat, apparaat is geïnstalleerd en kan gebruikt worden >> (of " iets"van gelijke strekking) ... onder spelbesturing moet nu een spelpook/joystick staan, en moet hier te kalibreren zijn ... als hij hier goed werk moet FMS hem herkennen onder "analoge joystick" en daarna moet hij ook in FMS te kalibreren zijn ...

Hey mark, heb je PPJoyCOM dan op de goede poort staan ? meestal poort 3 ofzo en heb je dan ook onderin Zenhua geselecteerd in plaats van FMS nogiets ?

en als je dat zo hebt staan moet je PPJoyCOM wel aan laten staan he. en dan nog eens proberen te kalibreren ? hoe werkt het nou ?

doet het nogsteeds niet?...

hallo

na (veel te) lang gewacht te hebben is er vandaag bij de winkel een verloopstukje binnen gekomen waarmee het zou moeten werken...

ik dus weer aan het proberen..... precies hetzelfde als wat ie van tevoren ook al deed! nogsteeds niets dus ...

nou begin ik me steeds meer af te vragen, is het uberhaubt wel mogelijk om een dx5e aan de PC te hangen?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Back