computer

• Topicstarter Topicstarter _Koen_
  • Startdatum Startdatum
K

_Koen_

Guest
hej,
De vader van mijn vriendin doet dit al heel zijn leven en het leek mij ook erg leuk.
Nou was ik wat informatie gaan zoeken en wil ik eigenlijk ook beginnen met modelbouw vliegen.
Ik wou eerst beginnen te oefenen op de computer en nou wou ik dit op d egoedkoopste manier doen.
Alleen kost zo'n spel met de goeie kabel en stekker verschrikkelijk duur moet ik zeggen en bij een gedownload vleigprogramma heb ik de goede kabel niet.
Hoe kan ik het nou wel voor elkaar krijgen om op de computer met een zender goed te kunnen oefenen zonder dat ik bakken met geld kwijt ben.

Ik ben er al uit, ik heb misschien ook een leuk alternatief voor andere mensen!
Er is voor 23,50 een pc zender met een simpel programma en kabel te koop.Nou Kan die kabel ook op realflight.... als je die nou koopt en dan real flight download ben je voor 23,50 klaar.
En dat scheelt veel geld.

met alle begrip senne maar jij weet toch beter.
Het internet bied zoveel mogenlijkheden.
Voor eender welk programma en begin niet over die dongle enz alles lukt meer zeg ik niet!

mvg sven

Het goedkoopst!! en helemaal niet slecht

download hier FMS http://n.ethz.ch/student/mmoeller/fms/index_e.html (gratis en vele modellen beschikbaar)

Leen van je schoonvader een oude zender of schaf (bijv op marktplaats, modelbouwmarkt) een compatibele zender aan, en soldeer(of laat het doen) met het juiste schema met onderdelen het stukje hardware in elkaar. serieel http://www.heliguy.com/nexus/fmsinterface.html of via de audiokaart http://www.geocities.com/shaul_ei/SmartPropoPlus.html

Aansluiten op je com poort /audiokaart en zender en vliegen maar.

hallo

realflight kun je zeer zeker wel downloaden :D ,,,,maar of deze dan ook werkt met de niet orginele kabel ,dat is mij onbekend

groeten peter

realflight kun je zeer zeker wel downloaden

Je kunt het downloaden maar dan heb je een iligale versie. Je moet dan de orginele dummyzender en/of de kabel van G3 erbij hebben.
Ik vrees dat het nu niet werkt. AeroFlyProfessialDelux schijnt wat makelijker te werken. Maar toch.

het net staat wel vol met programma's (bestanden) die het mogenlijk maken illigale software aan de praat te krijgen.
Ik ben hier geen voorstander voor maar voor de jonge piloten onder ons is en blijft een simulator een dure aankoop....
mvg sven(ow jah vraag me geen sites ofzo ik weet er het fijne niet van :))

G3 werkt ook hoor ;)
net als AFPD + Addon..

maargoed dan hebben we het over zaken die hier niet thuishoren dus licht het maar niet verder toe. ;)

Verplaatst naar dit subforum.

Enne.... geen promotie van illegale software he! :teacher: :wink:

Erwin Lokhorst zei:
Verplaatst naar dit subforum.

Enne.... geen promotie van illegale software he! :teacher: :wink:

We know!!! maar het is de einige oplossing voor 90% van de jongeren ( en niet alleen op modelbouw gebied, zoals bv: Windows Vista van €500, dat kan geen enkele jonge gast betalen).

Grtz Matanza

hallo

wat nou speciale kabel voor de realflight :D ,deze ,,ile. versie werk ook met de controler van de XBOX 360 ,,en een kabeltje hiervoor maken is zelfs nog eenvoudiger dan voor de FMS ....... :D :D :D :D oh oh wat is die software beveilgd zeg whahahahah ,,

groeten peter 8)

sven311 zei:
met alle begrip senne maar jij weet toch beter.
Het internet bied zoveel mogenlijkheden.
Voor eender welk programma en begin niet over die dongle enz alles lukt meer zeg ik niet!

mvg sven

ik weet ook wel dat je het illegaal kunt downloaden,maar dat zeg ik niet hier op het forum,legaal is realflight niet te downloaden

@Erwin L ,
Doe niet zo achterlijk joh.. wat je niet kopen kan moet je toch gewoon even lenen ???? A H W.

Back