Hoi,
Ik heb al een enige tijd 2 EDFjes uit HK liggen met 3900kv binnenlopertjes.
Nu wil ik er 1 gebruiken op een eigenbouw modelletje.
Het is een 64mm Haoye EDF en geprobeerd wat beter te balanceren.
Nu heb ik aan beide zeiden bij de inlaat we intakes gemaakt met een noodzakelijk schot er tussen anders klapperde de turbulentie de fan in wat niet echt lekker klonk. Dus klein koolstof wandje tussen geplaatst.
Maar allereerst het uitkomende vermogen/luchtverplaatsing is nou niet echt dat je zegt top.
Al is het natuurlijk een systeem wat het dynamisch pas beter doet ipv stil op de grond.
De vraag is dus moet je echt de uitgaande kant even in laten lopen om zo meer druk op te bouwen of doet dit er niet zo heel veel toe.
Ben het wel van plan eigenlijk maar wil dus weten of het echt zinvol is.
Het wordt gewoon een FUN modelletje als het maar vliegt.
Fototje nog in aanbouw.
Alvast bedankt.
Gr. Dennis
Ik heb al een enige tijd 2 EDFjes uit HK liggen met 3900kv binnenlopertjes.
Nu wil ik er 1 gebruiken op een eigenbouw modelletje.
Het is een 64mm Haoye EDF en geprobeerd wat beter te balanceren.
Nu heb ik aan beide zeiden bij de inlaat we intakes gemaakt met een noodzakelijk schot er tussen anders klapperde de turbulentie de fan in wat niet echt lekker klonk. Dus klein koolstof wandje tussen geplaatst.
Maar allereerst het uitkomende vermogen/luchtverplaatsing is nou niet echt dat je zegt top.
Al is het natuurlijk een systeem wat het dynamisch pas beter doet ipv stil op de grond.
De vraag is dus moet je echt de uitgaande kant even in laten lopen om zo meer druk op te bouwen of doet dit er niet zo heel veel toe.
Ben het wel van plan eigenlijk maar wil dus weten of het echt zinvol is.
Het wordt gewoon een FUN modelletje als het maar vliegt.
Fototje nog in aanbouw.

Alvast bedankt.
Gr. Dennis
Laatst bewerkt: