Conrad Hotlander (EP) = Compatible met TA-04 Chassisdelen?

Hoi allemaal,

Ik sta op et punt een hotlander te kopen uit de conrad catalogus, maar ik wil toch eerst eens zeker weten of et ding makkelijk te repareren valt.

Et viel me op dat de motormount van de hotlander enorm leek op die van de Tamiya TA-04. Zijn de onderdelen voor de TA-04 te gebruiken op de hotlander? Want ik kan in de conrad catalogus eigenlijk nergens specifieke onderdelen vinden voor de hotlander, alleen wat spul dat er verdacht veel op lijkt.

Ter informatie, kijk op pagina 15 van de catalogus voor de hotlander, helaas staat deze auto niet op internet. :?

Grtz,
Sven

Hallo
Op de site van conrad zie ik alleen de benzine versie

Heey
Oja sorry over het hoofdgezien , lijk me wel leuk die hotlander electro !

Mja, ik zit er alleen n beetje over in, dat er geen skidplaat op zit op de voorkant. En belt drive op een offroader, dat heb ik eigenlijk ook nog nooit gezien, kan dat wel goed gaan?

nou ik zelf vind een riem aandrijving niet zo fijn, er komt (zeker bij offroad) gouw een takje tussen. ik zelf ga denk ik de benzine verdie van de hotlander kopen. die is volgens mij wel goed. maar ik weet nog niet.

okay, en dan heb je opeens een hotlander, en rijd een complete draagarm aan diggels... onderdelen?

het heeft nu niet veel nut om een oud onderwerp naar boven te halen waarscheinlijk heeft freakzooid allang een hotlander of een andre auto

nou ik hbe nu de mugen MSX3 gekocht, en hij is snel!!!! hij gaat 80. zo hard kan ik hem niet bij houden. en hij is vrij stevig. ik heb gebotst met 70 km/h tegen een andere auto met 70 km/h en er is bij mij nix kapot. dus hij wel goed. beter dan de hotlander.

hahaha jullie reden zeker alle 2 de zelfde kant op 70 km/h

haha is het zelfde als met 140 tegen een muur rijden :roll:
nu in de Euro Ncap crash test met 10 steren de muggen msx-3 :lol:

heb ook een msx-3 gehad en met 40 een muurtje schampen is al niet gezond voor een draagarm, laat staan 140 frontaal :o

Groeten Gerjan

Back